Tiet kuin kynnöspeltoa

kamalassa.kunnossa

Ainakin Keskustie, millä sitä oikein yritetään aurata vaiko millään.

15

1010

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paasonenhommiin

Syntyykö pahkurat kun sohjo tippuu autoista?Höylää tarvis...

• Paavo47

No, eihän tuo ole siellä maalla mikään ongelma. Tukias traktorilla vaan pörisemään kylälle.

• sen.pottupeltoa

Kevyt aurauskalusto, traktorin etukuormaimessa jokin lumiauran tapainen ylisuuri aura, takana lumilinko joka raapii vähän päältä, ei niillä mitään kiitorataa saa aikaiseksi.

• kevätsulattaa

No jos pihassa on useampi auto niin siinä on varmana maksanut oman osansa teiden hoidosta autoverojen muodossa. Yhdenkin auton veropanoksella ja polttoaineverot siihen päälle luulisi saavan parenmpaa kunnossapitoa.

• Samaa-oon-pohtinut

Totta .Meillä kolme tavallista biiliä joista veroja maksetaan yli puoltoista donaa vuodessa.Kyllä mäntyharjulaisten ajoneuvojen käyttövero potilla luulis saavan tiehöyläkin välillä liikkeelle.

• Mahtava-Ferrari-UROS

Tulee muistaa että harvinaisempia autoja, kuten V12-moottorisia täysiverisiä urheiluautoja, verotetaan vielä ankarammin. Onneksi sentään joillakin on varaa maksella veroja ahkerasti ja tiet saadaan kuntoon tavallisellekin rahvaalle!

• Lintu.auttaa.hädässä
        Mahtava-Ferrari-UROS kirjoitti:

Tulee muistaa että harvinaisempia autoja, kuten V12-moottorisia täysiverisiä urheiluautoja, verotetaan vielä ankarammin. Onneksi sentään joillakin on varaa maksella veroja ahkerasti ja tiet saadaan kuntoon tavallisellekin rahvaalle!

Ja jos bensa loppuu, tulee perskärpäsiä lappeelta asti työntämään.
        Sellainen on oikea ystävä ja kannustaja.
        Palkkioksi vaikka atrian maukasta pitzsaa.
        Tai sitten lintupaistikkaita.

• kiiskintie

Kyllä te jaksatte valittaa joka asiasta,ajakaa tilanteen mukaan. Ottakaa huomioon missä olosuhteissa rekkamihet ja naiset työskentelee,satoi tai paistoi ympäri vuorokauden.
      Te valitatte pienistä kuopista taipienistä hyppyreistä.

• Upejatamahtavaa

Lopeta perkele tuo ihmisten valittamisesta valittaminen😉

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      145
      6069
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3726
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2911
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2568
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2421
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      25
      1945
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      269
      1914
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1858
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      34
      1633
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1600
    Aihe