Eli runsaskasvinen 128 l akva montako mustaneontetraa ja kuparitetraa voin ottaa?
montako tetraa mahtuu tälläseen pöttiin?
3
423
Vastaukset
- Vaari-o
Kyllä tuonne mahtuu AINOASTAAN näiden kalojen parvia enintään 10-13kpl, eli yhteensä 20-26 kalaa. Mutta silloin EI JÄÄ TILAA millekkään muulle kalalle.
- AKva
Mulla on noin 110 litránen akvaario, ja siellä on semmonen aika iso kanto... ja sitten kasvejakin on melko paljo!
Ja minulla on siellä 8 neontetraa, 6 ruusutetraa, 4 mustatetraa, 4 platyä, yks imumonni ja yks pieni partamonni...
Ja hyvin ne siellä pärjää...
sinulla on isompi akvaario kuin minulla, niin eiköhän sinne kaloja melko paljo mahdu...
Mutta älä änkää ihan täyteen, sekään ei ole hienon näköistä...Jne...- Vaari-o
Ni siel on noita platyja, ootko perillä minkälaiset vesiolosuhteet ne tarttee?
Mitkä on sun vesiarvos tippamittarilla mitattuna?
Ph, KH, NO2 ja lämpötila
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906