Olen tavannut miehen, joka tuntuu menevän jokaiseeen kerrokseen minussa. Olen varmaan rakastumassa häneen, mutta olen ujo kuin mikä, enkä tiedä miten tässä tilanteessa voisi edes edetä. Toisaalta olen vaan oma itseni, kuten tähänkin saakka.
Ja luulen, että tämä ihastuminen on vastavuoroista. Tuntuu kuin olisin vihdoin kohdannut sen vastinkappaleeni. Se on uskomaton ja pelottava tunne.
Miksi pitää olla niin ujo..? En uskalla paljastaa tunteitani tälle miehelle. Nytkin posket punoittaen kirjoitan tätä viestiä. Kirjoitan sen tänne, koska en voi tässä vaiheessa miehelle itselleen kertoa. Saattaisin pelästyttää hänet pois. Ja ehkä itsenikin.
Miten miehet toivoisivat naisen näyttävän tunteensa?
Ollaan siis tapailtu muutaman kerran. Aika menee kuin lentäen siivillä. Puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä. Mies koskettaa hellästi. Katsoo silmiini. Meillä on hauskaa ja helppo olla yhdessä. Kaikki tuntuu luonnolliselta.
Ujous vain tekee tämän kaiken niin hämmentäväksi. Olisi hämmentävää ilman ujouttakin. Voiko tätä kukaan ymmärtää?
Kun ujo ihminen ihastuu
9
555
Vastaukset
- dfsdfsfds
Ei kai sun tarvitse paljastaa mitään tunteita jos jo muutenkin tapailette.
- Päeveepuavo
Sanot päevee ku nähään
- pekkajapätkäpizzalla
Päevee että pätkähti.
- SelväAsia
Minä olen ujo ja jos vertaan itseäni sinuun, niin et sinä kovin ujolta vaikuta.
Mieshän on jo tehnyt aloitteen, kun on pyytänyt sinua treffeille, kuten olet hänen kanssaan muutaman kerran jo tavanut.
En usko, että mies tässä vaiheessa enää pelästyy, jos kerrot hänelle tunteistasi, oletan, että mies odottaa sinun kertovan tunteistasi häntä kohtaan.
Vaikka et kertoisi miehelle tunteistasi, niin kyllä mies aavistaa, että olet häneen ihastunut.
Tuskinpa mies olisi sinua halunut tavata useammankin kerran, jos hänellä ei ole tunteita ja ihastusta sinua kohtaan.
Jos olet tavannut ihastustasi kahdenkesken, puhuneet kaikesta taivaan ja maan väliltä, teillä on hauskaa, helppoa olla yhdessä ja kaikki tuntuu luonnolliselta, niin et mielestäni ole ujo.
Olen itse ujo ja en pystyisi vastaavaan, en ujoudessani uskaltaisi pyytää ihastustani edes kahville.
Olette jo siirtyneet ihastumisesta tapaamis vaiheeseen ja seurustelu suhteeseen.
Seuraava suuri askel on, että mies kosii sinua. - Onkohäntaas
Janne?
- Bestofluck
Miespuolisena voin sanoa, että miehellä ei ole välttämättä mitään hajua tilanteesta :). Ujous voidaan tulkita epävarmuudeksi tai toinen voi miettiä, että tapailet muita. Ihan mitä tahansa maan ja taivaan välillä. Kokemus on opettanut, että asioista kannattaa puhua tai näyttää jotenkin. Jos et halua kaikkea avata niin voit kertoa, että tykkäät hänestä paljon. Miehen vastaus kyllä kertoo hänen asenteestaan/tunteistaan sinua kohtaan. Minieffortilla ei voi saada maksimaalista tulosta. Uskon itse avoimuuteen ja rehellisyyteen. Tilanteesi kuulostaa erittäin hyvälle ja samaa toivoisi useammallekin <3. Onnea matkaan!
Suudelkaa! Tuot vaan huulesi lähelle hänen huuliaan sopivassa tilanteessa. Ellei mies ole jo tehnyt kuvaamassasi tilanteessa mitään, hän on myös ujo ... joko ottamaan askeleen eteenpäin tai vastaavasti sanomaan ei. Ota siitä selvää, deal?
- Bestofluck
Samaa mieltä mr-grooven kanssa. Itse oletin tuon jo tapahtuneen :)
- rakkauttakovain
Kerta se on pyytänyt jo tapaamiseen ja treffeillä jo ollut on se kiinnostus silloin selkeä naista kohtaan. Miksi pyytää toista treffeille jos ei olisi ihastusta? Kerro rohkeasti tuntosi ja heittäydy täysin. Alussa on aina vaikeaa kun ei tiedä toisen ajatuksia. Mutta alunperin on treffeille pyytänyt ja olette sinkkuja ei asiassa pitäisi olla epäselvyyttä. Toki riski on että onkin varattu joka sinua vedättää. Nykyään on helppo toisen tiedot saada tarkista ne ja voit vapaasti heittäytyä miehen syliin. Jos se hellästi sinua koskee on sekin jo jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33382431 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12511Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692278- 1791925
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161492Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91331- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601270Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421167