Ostamme kultaa suoraan kaivokselta, pitoisuus 94,5%.
Kulta on kaivosharkkoina. Hinta on varsin edullinen (alle maailmanmarkkina hinnan).
Kulta on myöhemmin rikastettu Suomessa 99,9 % pitoiseksi. Kaikki on myyty, mitä on tuotu.
Ostamamme määrät ovat olleet turhan pieniä, jotta homma olisi oikein kannattavaa, koska matkustuskulut syövät tuottoja.
Onko kiinnostuneita mukaan lähtijöitä, jotta toiminnan kannattavuus parantuisi?
Kaupanteko on turvallista, joten riskit on pienet, lähinnä kurssivaihtelut vaikuttavat vähän.
Mikäli kiinnostaa, niin otahan yhteyttä lisätietoja varten. [email protected]
Sijoita kultaan.
Viki-99
5
1254
Vastaukset
- Lapiokaivaja
Että ihan kaivokselta, ja vielä alle maailmanmarkkinahinnan!
- ajasoudakävele
Täytynee tilata rekkalastillinen kultaa. kun kerran halvalla saa!
- ainakutsuukeitele
Harkoissa 24 karaatin kultaus ja sisus hopeaa.
- ajasoudakävele
Jassoossia. No onkos kultaharkko enää? Vaikka eihän se hoppee oo häppee, varsinkin jos edukkaasti lähtee.... AP kyllä sanoo, että 99,9 prossaa on kultaa..
- OutoKaivos
Miksi tuo kaivoksesi myy sinulle alle ’maailmanmarkkinahinnan’? Varsinkin, kun ostamasi määrätkin ovat ’turhan pieniä’.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984