Mistä löydän yh äidin itselleni olen perussuomalainen 34 vuotias kouluttamaton juntti
Mistä nainen
17
199
Vastaukset
- MammanKieli
Koulun penkiltä, jos palaat kouluun...?
- jjhjghjgkjg
Huono vitsi, jos sellainenkaan.
- JekejekeVaan
Nykyään tuo ei edes vitsi, koska sen verran huonosti osataan kirjoittaa.
- tuossaijässä
Eikö jo 34 vuotiaan pitäisi itse osata hoitaa itsensä?
- orpopetteriminäkin
Onko äitisi kadonnut? Missä lienee isäsi? Orvon osa on ankea
- ystävällisyyttä
Auttakaa nyt miestä mäessä,,
- Kokeiletuota
Puhelimessa on play kauppa ja sieltä deitti sovellus melkein joka maahan..
- Latolankadulla
aijaa yhdyn sananvirheetkö si nun .......... vie stisi tärkei on sa joa mitkä on "deitti? sovellus "
- enolerobottien
Baarista niitä lähinnä etsitään. Ja kunhan pääset juttuun edes jotenkaan,,niin neito kysäisee "ohimennen" "Oletko Töissä ? Niin siihen valehtelet sumeilematta että kyllä...siitä se lähtee..
- NyrkkiKylli
Jos täältä pitää kysyä neuvoa naisenetsintään niin tuskinpa löydät naista ikinä mistään.
- fyyfhgj
Miksi ihmiset tahallaan hakeutuu hankaluuksiin? Yksi haluaa ostaa fiat punton ja toinen haluaa yh-äidin... Takuuvarmoja pommeja molemmat!
- kuccahattutäti
Jokaisessa 50luvun Suomalaisessa elokuvassa on "Ylioppilas" nimeltään Olavi,,ja kyllä kaatuu naista,,ota siitä mallia!
- valintojen_edessä
peruSsuomalaisena olet taatusti onellisempi ja saat täyden tyydytyksen, kun pysyttelet kaljassa. Mäyräkoira kainalossa on niin paljon parempi.
- johntravoltanveli
Olisiko vastaus jos muuttaisit tapojasi:Ala noinkutsutuksi "jännämieheksi" eli hakkaat ja raiskaat jokaisen naisihmisen jonka kanssa edes puheille,rahatkin voit viedä aivan surutta. Ei haittaa vaikka linnareissunkin kävisit,,se vasta nostaakin naisten mielestä osakkeitasi. Älä ole nössö;Turpaan vaan,siitä se naistenmiehen ura urkenee!
- TämmöttiiVaan
Tasan ei näköjään käy onnenlahjat.Minä olen asustellut 2 naisen kanssa yhdessä kymmenen vuotta.Ei valttamista,ei mustasukkaisuutta.Mukavasti menee kohti eläkepäiviä.
Lisäksi aika usein tässä istuskelee iltaa 2-4 muutakin naista ja minulle kuiskuttelevat,että jos on elo kurjaa ja ankeaa,niin vihjase,niin apua ja lohtua löytyy.- JustJustJooAhha
Sitte sä heräsit, tyyny oksennuksessa, lerppa pili kourassa.
- KuhanUhooVaan
Saattaispa naiset jäädä ilman sitä hepun kehumaa "lohtua", jos kuusikin naista istuu siinä iltaa. Yhdessäkin hurjassa on lohduttamista...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954