Nokialaiset ainakin on jotenkin negatiivisia ja nihkeän oloisia olemukseltaan. Vaikuttavat vähän sellaisilta änkyröiltä ja vastarannankiiskeiltä. Sehän tietysti heijastuu sitten koko ”pitäjään”. Ankea, nihkeä fiilis, jollaista ei ainakaan Tampereella ole havaittavissa. Vielä hikisempiä paikkoja toki joku Vammala, Sastamala......
Onko nokia vähän semmoinen junttila?
5
636
Vastaukset
- uusnokialainen
Vuoden olen nyt Nokialla asunut, ja hyvin olen viihtynyt. Ihmiset on rentoja ja mukavia.
Saatan tietty liikkua eri sosiaalisessa luokassa kuin sinä.- HeinolaakinTylympi
Ei sosiaalisessa luokassa liikuta. Mutta ymmärsin, mitä yritit sanoa. Hyvä, että viihdyt, moni ei mistään hinnasta muuttaisi Nokialle... ”Punainen Nokia”
- TämmöstäSe
Nokialla on viihtyisää niin kauan kuin oppii tuntemaan nokialaiset. Katsos huumori on heidän mielestään huumoria niin pitkään, kun se kohdistuu toiseen. Rentoutta ja mukavuutta riittää, kunhan he saavat "kehua" toisia edessä ja takana, mutta nuo ominaisuudet katoavat heistä heti, jos he havaitsevat olevansa itse "kehumisen" kohteena. Kumma juttu kyllä.
Pahantahtoiset pirut pärjäävät Nokialla oikein hyvin. Sympatiaa on turha odottaa saavansa yhtään mihinkään, mutta veemäisyyttä piisaa yllin kyllin.- Ankeuttajia
Samaa mieltä. Toki poikkeuksiakin on, mutta väittäisin, että tuo ”Nokia-moodi” tarttuu, muutamassa vuodessa, mikäli nokialaisten (varsinkin vanhempien) ihmisten kanssa on tekemisissä.
- junttilanantti
Ja kuinka mukaviaksi oikein heittäytyvätkään,kun alkavat takanapäin oikein lataamaan sontaa niskaasi,se on varmaan tullut jo ensimmäisenä oppina äidinmaidossa ja myöhemmin "kuuman koiran" mukana. Asioiden todenperäisyydellä ei ole mitään väliä vaan juoru ja mustamaalaus onnistuu,syytähän ei moiselle sen omituisempaa tarvitse olla kuin vaikkapa uudempi auto..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2215055Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111- 583633
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 513450
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383075Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo442159UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231982