Soittakaapa vahingossa johonkin poliisin numeroon, puolivahingossa soitin, oli kysymystä ajo-oikeusjutusta, olisi pitänyt mennä lupapalveluihin.
Meni väärälle osastolle kokonaan, ja aivan yön valvonut viskipullon juoneena, jotta konstaapeli ei tahtonut saada selvää puheestani ollenkaan.
Väärän numeroon soittamisesta.
7
176
Vastaukset
- EiJeesuuuuuuuus
Minä soitin aamulla unisena vahingossa 112:seen kun tässä puhelimessani se ohjautuu numeroita näppäilemättä siihen numeroon jos koskettelee sitä oikeista kohdin.
Unisena sitten hiplailin väärin ja se alkoi soittamaan 112:seen.. paniikki iski kun puhelin oli edelleen lukittuna ja en unisena osannut avata puhelinta jotta saisin sen lopettaan soittamisen
Noh.. ainakin tuli herättyä kun jouduin aamusta heti käyttään liikaa aivojani jotta tajuan mistä tämä laite lopetaa yleiseen hätänumeroon soittamisen.- 5cardcharlie
Niin on joo, ja sitten jos olisi tarkoitus soittaa jollekin aivan toiselle, jää vain hälytys toisen puhelimen muistiin siitä että olit soittanut, kun itse huomaa että olikin väärä henkilö ohoh :)
Ehtii katkaista puhelun ennen kuin toinen väärä henkilö vastaa.
- no.eipä.se
Maailma siihen kaadu. Poliisiki on vaan inhimillinen ihminen. Eiköhän ne iteki mokaile.
- Mutkia
Väärä numero vahingossa.. Toinen lähtisi juttuu mukaan.. vaikka se poliisi sitten ja sanoisi: odotimmekin täällä jo soittoasi, hyvä kun soititkin näin pian. Väärään numeroon soittaja olisi ihmeissään vai niin vai niin jaahas.. sitten linjalla hiljaisuuden taustalla soisi J. Cash
- 15cardcharlie
Mutta lanseeraan erään aika mielenkiintoisen pelin, näin olisi tarkoitus, baareihin... on vaan rasittavaa kun pitää itse ostaa koneet.
Luulen että tuosta tulisi aika suosikkipeli.- Hienojakinolisi
Ja 5 C. C. : n käyntikortit olisi pelikortteihin tehty, niissä voisi olla tuoksuna sikarin tuntu.
- erikoinenasento
Itse soittelen joka viikko eksälleni olevinaan vahingossa, ja läpi menee joka kerta. Viimekskin sovittiin treffit ja peppua tuli oikein olan takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740