Jos pelin nimi on Blackjack:
Jakajan kortit ovat:
10, 10, eli kaksi kymppiä, summana 20.
Itselläsi on 5, 10, summana 15.
Oma valintasi otatko uuden kortin vai etkö, jotta voittaisit jakan kortit ehkä?
- Juuri tällaisia erittäin manipuloituja juttuja ohjelmoin huvikseni, tuossa.
Kysymys pelitytöille.
9
149
Vastaukset
- 1arvailijat
Valitsenkin: otan kortin. Mikä kortti tuli? Hitti vai huti
- 5cardcharlie
Tottakai kannattaisikin ottaa silloin jos jakaja jää siihen.
- 5cardcharlie
Mutta jos jakaja ottaakin sitten omalla vuorollaan kortin joka olisi ässä, niin jakajalla olisi 21, sinulla "busted".
- Kysysysmerkki
Kappas minulle tuli kortti 6 ja jakaja sitten saakin ässän ,niin voiko tulla tasapeli
- 5cardcharlie
Korttien määrä ratkaisee silloin että kumpi voittaa, enemmän kortteja pöydällä voittaa.
Mutta pitäisi keksiä arvaustytöille jotain... ihmisarvoisempia juttuja kuten, milloin viimeksi ihastuit toiseen ihmiseen-juttujakin. - 5cardcharlie
Aivan olet oikeassa arvioidessa näin, korttipakkojen lukumäärä ratkaisee paljon.... mutta niin, tekisi mieleni sanoa että erittäin hauskoja arvauskysymyksiä oli joulun ja Uuden Vuoden alla, hauskoja arvauksia.
Ei olisi pitänyt paljastaa kaikkien vastauksia, mutta, nooh. - 1arvaust
Jahas, vai niin.
Tai jos kaikki ottaa huomioon niin kysymyksessä voisi olla ketään syrjimättä, myös huomioitu humanoidit, ihmismuotoiset eli milloin ihastuit ihmiseen tai vaihtoehtoisesti humanoidiinkin. - 5cardcharlie
Tuossa toinen hyvä kysymys fyysikoille: pitää ilmoittaa Pi:n täsmällinen lukuarvo, eikä mitään 3.14.... juttuja, täsmällinen kokonaislukuarvo.
Juttusimme erään vanhan kaverin kanssa, eli mistä saisi oikeaa randomia, eli sellaista lukua mikä ei perustu aikaan tai mihinkään... auringon taustasäteilystä ottamalla :D
- 5cardcharlie
Kumpi näistä on nopeampi: gravitonihiukkanen vai fotoni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808