Mitä on päälläsi . Ja missä asennossa olet
Mitä sulla on päällä nyt
22
579
Vastaukset
- bigadiga
Pelkästään valkoiset bokserit haara-asennossa etumus pullottaen.
- Ruskeareikä
Ovatko varmasti valkoiset myös takaa
- 5cardcharlie
Haukottelemassa nojatuolissa, JA muuten vieläkin vaikeampi kysymys "pelitytöille", korttipeleistä:
Kummallakin on ns. "Royal Flush", eli ässästä alaspäin värisuora, kumpi voittaa... menee ässien arvostukseen, eli pataässä voittaisi, vaikka muuten herttaässä on korkein kortti :D - Kesä.mielessä
Vaatteet on päällä ja istun tietokonepöydän edessä tuolissa kirjoitellen tätä viestiä.
taidat olla JO nukkumassa? tähän aikaan? kun jutustelu on loppunut.Kesää.odotellen moni asia on muuttumassa, kuinka/miten sinulla kesän odotus on suunnitelmissa.- 5cardcharlie
Niin on minullakin vähän kesät jo tulossa, juhannukset odottavat, 1 juttu mikä tekisi mieli sanoa:
Kun teen tuollaisia fast fuorier -analyysejä ja muuta vastaavaa: kerran eräs opettaja pyysi esittämään ammattikorkeakoulussa_ esitä taululle miten discrete-cosine-transformation tehdään.
Piti tietysti esittää ja kurssilta tuli parhaat pisteet, aika isotissinen nainen oli vielä pyytämässä apua.
- ihanrikkiolen
Selälläni ja auto ajoi juuri päälleni.
- Teknodonna
(Hihitystä)
Mä kun olen aina etsinyt jotain fressiä näkökulmaa fakkiintuneisiin sanajärjestyksiin, niin joskus pelkkä asiasisältö pistää hihityttämään.
Järjestyksellä ei ole niin väliä.
- Iamaoold
Eikös nämä kuulu nuorten osioon
- nimrr
Vanhat ovat vain kumarassa jurottamassa. Harmaanruskeat täti/setävaatteet sulautuvat kulloiseenkin taustaan.
- tiiietoooaaaaa
Olen pettynyt stasi-viranomaisia leikkiviin yksityiskansalaisiin, jos edes tämäkään ei ole kysymättä tiedossa.
- sloggirules
tennissukat jalassa, vihertävänkeltaiset ja tosi joustavat sloggi-alushousut, ja rihman kiertämänä vanha college verkkarihuppari ja lämmintä on, eikä purista mistään, olo on kuin omenalla :D
- tahtootietää
Mitä sulla on päällä? :D
- Alastiolen
Ei mitään
- Suihkustatullut
Pyyhe.
- Säästeliäsolen
Minä en ruukaa käyä suihkussa
- KyImis_
Istun paskalla ja päällä on kalsarit ja t-paita.
- Siveesti
Istun tuolilla kylpytakki päällä jalat harallaan ja kädet on näppiksellä....
- Elluhalloyb
Koht ei mitää meen saunaan....
Ihanaan lämpimään...👍😂🙋- MEGA_KULLI
Jaa sauna on kyllä ihanaa erityisesti kun on -20°C astetta pakkasta ja juuri ennen saunaa niin menee uloos röökille lyhythihaisessa ja verrkkari/olo housuissa ~5min ja kaikki vaatteet pois ja saunaan aaaahh!!
- nyt.on.yöpaita
eilen tuohon aikaan pelkät alushousut ja peitto päällä, eli siis rinnat paljaana peiton alla yritin nukkua.
- Rohkea.kun
Kerroit. Paljasta vielä, että ne sun omat paljaat rinnatko sua valvotti?
- MEGA_KULLI
Mä makaan sängyssä menossa nukkumaan makaan mahalla nyt ja sit kun meen nukkumaan niin aloitan mahalla ja sit käännyn kyljelleni mulla on tiukat keskilyhyet bokserit päällä ja tpaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1357167Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254961L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664322TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2991764Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231515- 671485
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581438Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581394