Janni Hussi

säälittävää

Itkee blogissaan tasa-arvosta päästäkseen lehtiin.

Ollessaan NHL-puolisona ei Janni pahemmin tasa-arvosta bloggailut.

Tyypillinen "fittness-tähti".

11

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janniofficial

      Janni luulee olevansa näyttelijä ja stand-up koomikko. Jostain syystä hän myös valehtelee jatkuvasti. Kertoo blogissaan "muuttaneensa" espanjaan ja olleensa siellä kuukausia. Tosiasia on että ramppasi espanjasta käsin suomessa jatkuvasti.

      • sellaistaramppaamista

        Eikös hän silloin "rampannut" myös yhtenään Espanjassa?


      • UrpoJannifani
        sellaistaramppaamista kirjoitti:

        Eikös hän silloin "rampannut" myös yhtenään Espanjassa?

        On eri asia rampata jossakin maassa kuin kertoa asuneensa siellä kuukausikaupalla ja sitten kokevansa "kulttuurishokkia" kun "palaa pitkältä reissulta".


      • KakkuaNaisenNaamaan

        Eikö Janni Hussi ole komedia-näyttelijä, kun jossain videossa toinen löi kermakakun Janni Hussin naamaan


    • japujapu77

      Hieno kirjoitus Jannilta tasa-arvosta Idea Listan blokissa. Oikein jakkupuvun on vetänyt päälle että ois oikein uskottava. Oiskohan Janni Hussi niin että sinä itse sekä Belorffit, Teittiset, Aitolehdet, Harkimot, Toivoset ja muut Instapyllistelijät olette itse ajaneet itsenne tuohon tilanteeseen että koe-esiintymisissä teilä pyydetään näyttämään vähän paljasta pintaa. Sitä samaa pintaa mitä auliisti esittelette Instapyllistelysivuillanne päivittäin.
      Voi hyvää päivää mitä tytönhupakoita.

      • Kumitissijulkkis

        juuri näin. pyllistely ja pyllyn värisyttäminen on instassa ok. sitten kun julkisuudessa selitetään omaa idioottimaista käyttäytymistä niin se johtuu siitä että "media halusi muokata minusta tällaisen" eli media suorastaan pakotti asentamaan kumitissit ja tunkemaan kumia huuliin. ja mikä kauhistuttavinta: silikonitissit on sellaiset ettei niitä voi enää ikinä poistaa.


    • #MeToo muuttunu markkinaraoksi
      Tai lie sitä vaste keksittykkii
      Sit lähtevät niilä Nyccii
      Sielä miehet sitte kadulla huutelee
      Ja taxit ohi ajelee
      Katalysaattoreita liekkö
      Savuvaa molemmista päistä
      Sielä o sinkkuelämän Kihot
      Taskuissaa sekkivihot
      Eau'd'colognelle tuoksuvat ihot
      Puttiikkiloista tulloo hajut, joita nuuskasemallakii lihot
      On vaikutetta ranskalaista ja kiinoo
      Ja supermarkettiloihii hyllyt notkuvat viinoo
      Eikä ne ikinä kiin oo, ootsä käyny siin, joo
      Siel ei hyttyset piinoo, niiku ei tietenkää kaupunkiloissa
      Sieltä on kaiken mualiman ötökät poissa.

    • Tortut.huussiin

      Joo vois Huussi jo lopettaa vinkumisen,haisee!

      • josymmärrät

        Samat sanat sulle.


      • etkötajua
        josymmärrät kirjoitti:

        Samat sanat sulle.

        Ja sulle


    • tosiasijjaaa

      Janni elää julkisuudesta, saisi poistua jo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe