....se, että oma puolueväkikään ei meinaa omaa ehdokastaan äänestää?
Puolueessa on näitä Urpilaisia ynnä muita, jotka Niinistön taakse aikovat asettua. Jopa konkari Tuomiojakin, eipä uskoisi....
Miten voidaan saada presidentinvaaleista edes hieman tasaväkisemmät jos suinpäin riennetään äänestämään vieraan puolueen ehdokasta?
Sama ongelma näyttää koskevan myös Keskustaa, mutta siellä on herätty ajattelemaan.
Ei Niinistö nyt niin hyvä ehdokas ole, etteikö häntä kuka tahansa muista ehdokkaista pystyisi korvaamaan? Aloittelija se Niinistökin oli ens'alkuun.
Mutta nyt Niinistö on nähty ja punnittu....ja kevyeksi havaittu.
Ihmettelyn aihetta antaa....
9
78
Vastaukset
- mitäsporukkaa
sehän on törkeetä haataista kohtaan, asetetaan ehdolle muttei kannateta....!
- YliPuoluerajan
Minä olen demari ja äänestän Lauraa:
https://www.youtube.com/watch?v=9bzlmiFK7aA&t=1s - sudetsyövätomiaan
nämä oikeistodemarit ovat vahingollisia puolueelle. olisiko heidän jo aika siirtyä kokoomukseen? siitä vain vartiaisen esimerkkiä seuraamaan.
- sepäsiitä
Joko alatte uskoa, että demarit on ollut vain ökyrosvojen perustama työläisten kusetusosasto joka on pelannut suurituloisten ja ökyrosvojen puolesta.
Prosentuaaliset palkankorotukset yhtenä esimerkkinä.
- Demareillakin
Presidentin vaalit ovat henkilövaalit.
- kokkaripiika
Olen kokoomukselainen ja äänestän Haataista paremmat arvot kuin Niinistöllä!
- PahastiViiraa
Vieläkö se Urpilainen on Niinistön kiertueella mukana? Ei j...lauta!
- exxdemari
Oisko parempi että demarit sulaitus kokomukseen
- äänet.yhdelle
Muistakaa demarit -jos nyt joku äänestää Haataista - että toisella kierroksella piirrätte sitten tietenkin Väyrysen numeron.
Jos olisin joku teistä, tekisin sen jo nyt, sillä ei NYT valita teille kansanedustajia, vaan maalle presidentti...
Eikä sitä ole pakko toitottaa ketä äänesti, huom.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768