Miten Sonja nähnyt viime aikoina? Minulle on vuosien varrella nähnyt hyvin. Mutta olisi kiva kuulla tuoreempia kokemuksia. Soitin eräästä tilanteesta hänelle ja näki siten että niin voisi mennäkin. Mutta näkikö sitten toiveeni :)
Unil Sonja
14
3014
Vastaukset
- äälyhoooi
mitä tänne heti kirjoitat kun olet soittanut, odota että aikaa kuluu niin sitten tiedät että onko tapahtunut
- Huolehdiaivoistasi
Tää on mielipiteitä varten. Jollet ole urpo siitä tietoinen.
- huolehdiitte
mielipide ja kysymys on eri asia
- yyxxx
hyvä näkijä
- Ensuosittele
Melkoisen ympäripyöreää juttua puhui ja kyseli. Ei mitään konkreettista!!!! Huono!!
- Anonyymi
Unil Sonja ei näe mitään. Kyselee ja tekee päätelmiä sen pohjalta. Ei kannata soittaa, rahat menee hukkaan!
- Anonyymi
On nähnyt tarkalleen poikani syntymän . Myös muita asioita jotka toteutuneet .
- Anonyymi
Näki mistä rei'ästä se tulee kun kerroit olevasi tiineenä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näki mistä rei'ästä se tulee kun kerroit olevasi tiineenä?
Sulla on koiria kun puhut tiineeksi tulemisesta.ootko joku pentutehtailija? Se on ihmisillä raskaus ei tiineenä olemista.
- Anonyymi
Täyttä arvailua, ei vakuuttanu.
- Anonyymi
Tätä ja Veeraa usein kehutaan, itselleni ei ole kumpikaan nähnyt. Olen ehkä 3 kertaa kysynyt 10 vuoden aikana ja samoja fraaseja tuntuu käyttävän, sellaisia ympäripyöreitä, joihin voi asettaa omat tapahtumansa, jos sellaiseen on taipumusta.
"Suuria tunteita herättävä ihminen on juuri saapumassa elämääsi, iloa tuovia tapahtumia näköpiirissä, molemmin puolisiin tunteisiin perustuva ihmissuhde tulossa pian, et kulje onnesi ohitse, ei tarvitse lähteä hakemaan-tulee tykö, ristiverinen-voi olla joko tumma tai vaalea, miten kukin tulkitsee...jne." - Anonyymi
Näkijät näkevät eri ihmisille eri lailla . Tarkoitan sitä , että jotkut meistä ovat avoimempia kuin toiset , ja kuulemma heille on helpompi nähdä
- Anonyymi
Seliseli. Oikeet näkee kyllä.
- Anonyymi
Toiveeni /toiveeni eliminointi amis linjasto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901