CoinMetro, nyt hereillä.

Kryptossasince2013

Elikkäs; maaliskuussa betan julkaiseva exchange jossa fiat deposit/withdrawal ja paljon muuta. Presale oli ja meni mutta tietojen mukaan seuraava flashsale tämän viikon perjantaina(19.1) jota ei kannata missata, mikäli haluaa kelkkaan mukaan vielä näinkin aikaisessa vaiheessa. Tiimi vaikuttaa lupaavalta ja bonuksena mukana vieläpä Suomalainenkin heppu!
Tästä linkistä kun rekisteröidytte saatte pienen bonuksen(minä myös)
https://go.coinmetro.com/?refId=5a5302e80e3e1b674c14db66
Kuten aina näissä asioissa tehkää omat tutkimuksenne, lukekaa whitepaper jne.

5

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeneMuualleMainostamaan

Miten näitä oman edun tavottelijoita tulee tänne hypettämään pyramidihuijauksia joka päivä. Toivottavasti tiedät mikä on KARMA. Se nimittäin tulee seuraamaan sinua lopun elämääsi.

https://www.youtube.com/watch?v=VVUUbEw_Pm8

• Kryptossasince2013

Suosittelen tutustumaan asioihin ennen muiden haukkumista. Fincapitat voit pitää omissa muistoissasi ;)

• MeneMuualleMainostamaan

"CoinMetro is not a group of wide-eyed college kids looking to bring some intangible concept to reality. We actually have done this before. The FXPIG brand came on the scene in 2011 with a goal of disrupting, what at the time was, an industry shrouded in bad press.

FXPIG was the first FX Broker to push transparency, the first to really focus on their client’s profitability, to align their goals with their client’s goals, and FXPIG, unlike most, invested in technology that actually works. CoinMetro looks to bring these attributes into the crypto space."

Salli mun nauraa XD, kuinka moni on ikinä kuullut moisesta? Sinä?

"The most Comprehensive Bonus Structure available in the Token Sale ecosphere"
        "Profit Like an Insider. An exciting business opportunity should come with equally exciting rewards. Early adopters can earn up to a 500% bonus based on the final COIN value should we reach our 300,000,000 COIN hardcap during our planned Token Sale event. "

XD XD XD XD XD XD Melkein tuli kyyneleet silmiin kun nauroin niin hysteerisesti XD XD

Bonus Structure = Pyramidihuijaus
        Viittauspalkkio-ohjelma (referral rewards program) = Pyramidihuijaus

Ilmaista rahaa ei ole olemassakaan. Mutta laita kaikin mokomin omat hillosi sisään vaan. Laita viestiä sitten kun olet miljonääri. Minä sillä aikaa teen oikeata rahaa pienistä puroista ;D

Ja ihan näin jotta muutkin ymmärtävät: Montako Alt Coin cryptoa on laskettu markkinoille OIKEIDEN TUNNETTUJEN YRITYSTEN toimesta? Niin, tasan NOLLA!

Amazon Coin?
        Ebay Coin?
        Microsoft Coin?
        Apple Coin?
        Samsung Coin?

Miksi? No ei mikään oikea yritys ole niin tyhmä, että sekoittaa itsensä pyramidihuijaukseen.

Olen puhunut.

• Kryptossasince2013

Miljonääri olen ollut jo hyvän tovin. Taidat olla näitä jotka kuuli ensimmäisen kerran kryptosta joulun alla ;)

• köhäjasairas
        Kryptossasince2013 kirjoitti:

Miljonääri olen ollut jo hyvän tovin. Taidat olla näitä jotka kuuli ensimmäisen kerran kryptosta joulun alla ;)

joo kyllä niitä arvostelijoita aina on, itse olen uskonut bitcoiniin, mutta kun ei ole rahaa ollut sairauksista ja muista vastoinkäymisistä johtuen kuin 45 euroa jotka sijoitin väärään aikaan ...jos sinulla tai jollakin on vähän ylimääräistä ,niin laita minun bitcoin tilille jonkin verran ,jotta edes olisi mitä seurata....1jrrGJBD77JGMuATADoBTBtiaGYRVKbgoV,,,,kiitos ja menestystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3790
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      78
      1997
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      543
      1610
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      83
      1267
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1077
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1018
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      873
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      798
    Aihe