TEKES sekoilussa nähtiin, että Keskusta tekee täsmälleen niin kuin SDP haluaa. Jämerästä Mauristakin tuli kerralla kiltti demareiden sylikoira. Näin Lipponen nöyryyttää kepulaisia olematta itse hallituksessa.
Mauri antautui
3
120
Vastaukset
- keskittää
Demujen keskityspolitiikka jatkuu. Ne taitaa luulla, että kaikki äly asuu kehäkolmosen sisällä. Maa kehittyisi nopeammin, jos maakuntien innovaatiopankkeja osattaisiin hyödyntää. Pekkarinen oli oikealla asialla. siis piste
Et taida ymmärtää mitään asiantuntijaorganisaatioista ja niiden johtamisesta.
Eivät huippuosaajat lähde mihinkään jänkhälle joikhaamaan. Huiput tarvitsevat muutakin virikettä ja palvelua kuin porokellon kilkatusta.
Lisäksi asiantuntijat tarvitsevat toisiaan. Näin syntyy synergiaa yms.
Mauri "peruukki" Pekkarinen ei itse lukeudu älymystöön tai osaajiin. Hän ei osaa ajatella siltarumpua pidemmälle.
- Jaba_43
Ikävää asiassa minusta on, että media teki jutusta Pekkarisen ja demareiden välisen riidan eikä tuonut esiin itse asiaa tarpeeksi: Mitä Pekkarisen ajama muutos olisi tuonut parannusta? Millä perusteilla SDP näkee, että nykykäytäntö on Pekkarisen ehdotusta parempi?
On turha marista, jos kansalaisilla on huono kuva politiikasta, kun media ei koskaan kerro mitään itse riitojen asiasisällöstä, vaan pelkästään riidoista.
Mutta periksihän Pekkarinen joutui antamaan ja tuli vielä kameroiden eteen sääliä kerjäämään. Kyllä kepu on kontallaan demareiden edessä, muuta ei voi sanoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265