Kuinka yleistä Ikaalisissa on että isännöitsijä käyttää taloyhtiön lämmitysöljyä omassa autossaan?
Lämmitysöljyn käyttöä dieselvehkeessä
24
397
Vastaukset
- Muutaman sadan litran hävikki ei tunnu yhden yhtiön kassassa juuri lainkaan. 
- taloyhtiön_etuKyseessähän on vain taloyhtiön etu kun kustannuksia vähennetään :) - suihineikä tuu varastointi kustannuksia ku aineet menee parempiin suihin:D :D 
- Sisusgallutsuihin kirjoitti:eikä tuu varastointi kustannuksia ku aineet menee parempiin suihin:D :D Voiko lämmitysöljyä juua? Meneekö siitä pönttö sekaisin? Sisusgallut on jo puhki ja maantie näkyy. 
- saavutettu_etusuihin kirjoitti:eikä tuu varastointi kustannuksia ku aineet menee parempiin suihin:D :D Kyseessä on myös mitä suurimmassa määrin saavutettu etu joihin ei saa koskea :) 

- HävettääKaikkienPuolestaJohan se vajakki tuli pilaamaan koko homoyhteisön maineen sössötyksellään 
- sangvanäänestäkää paavoa hallituksen rivit menee sekaisin,,,,, 
- tullinratsiaJos käy käru niin paljoko jampe maksaa? - näytäppä.kykysiAsiaa nopeuttaa ilmianto. 
- toimi.hetiKäkiketelän pitää ilmiantaa poliisin poikana tuollaiset rikolliset. 

- löpöätankkiinMinä olen ajanut kymmeniä vuosia Diesel autolla polttoöljyllä.Eikä kukaan ole ikänä 
 ottanut polttoaine näytettä.Onhan se säästöä vuodessa monta tonnia.On toi vero
 Diesel autossa sitä luokkaa,että moni maajussi kalpenee veron edessä,kun ne kaikki
 ajaa polttoöljyllä,joka vehkeellä ja joka ajot.- Sinulle tulee vuodessa paljon kilometrejä, jos säästökin on monta tonnia. Toivottavasti tullimiehet eivät osu kohdallemme. 
- MarjannetahkMiksi herjaat kunniallista ihmistä täällä? Käytöksesi on lapsen tasolla. 
- pekan.omia.hourujaMarjannetahk kirjoitti:Miksi herjaat kunniallista ihmistä täällä? Käytöksesi on lapsen tasolla. Mitä herjaamista on ohjata lukijat tarkastelemaan palstatrroristin 
 kaikkia houruja?
- pekan.omia.houruja kirjoitti:- Mitä herjaamista on ohjata lukijat tarkastelemaan palstatrroristin 
 kaikkia houruja?- Kiitos, että ohjaat ihmisiä oikeille poluille. 

- minimaalistaKuinka usein olette ollut Tullin polttoaine ratsiassa.Itse olen ollut 3kertaa ja kaikki 
 80-90 luvulla ,ja ajanut sentään 2.5miljoonaa kilometriä.Että löpöllä ajamisen kiinni
 jäämisen riski on minimaalinen.Ja auto on ollut aina diesel auto.1kerran oli verollinen
 tankissa,2kerran tankki niin tyhjä etteivät saaneet näytettä,3kerta auto oli muutettu
 dieselistä bensa autoksi,kävi vähän rumasti.Laina-auto.- pekka6vJopas palstalle pomppasi autojen asiantuntija. 
- oikein.meniPekka tuntee itsensä ja sukunsa. 
- kehuppa.itseäsioikein.meni kirjoitti:Pekka tuntee itsensä ja sukunsa. Joko Käkivetelä on montakin löpökuskia käräyttänyt? 
- kehuppa.itseäsi kirjoitti:- Joko Käkivetelä on montakin löpökuskia käräyttänyt? - Vasta viisi!! 

- Nettipoliisi-NetpolisTein ilmoituksen nettipoliisille, lupasivat tutkia asiaa. 
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset727597
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845684
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403825
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät233136
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112945
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962785
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422770
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132131
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu841900
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161856