minulla on jo nyt ikävä..
Voitkohan nainen ymmärtää..
10
221
Vastaukset
- Voinymmärtää
Koska minullakin on jo ikävå miestä, jonka tänään näin. Tämä ikävä on muuttunut krooniseksi.
- ehkäkuvitelmissa
Tunnen samoin, vaikket hän olekaan.
- Tuntomerkkiäpliis
Ikävä häntä myös. Epäilen kyllä onko hänen minua..vaikea uskoa. Puhuitko hänen kanssa jotain tänään?
- apltä
Hän kertoi tehneensä jotain kaksi kertaa..
- aloitusEiTältä
Ei minulta aloitus.
- imbesillille
Olet sinäkin eräänlainen typerys. Olisiko mielestäsi järkevää että jokainen anonyymi ikävä-palstalla vieraileva kävisi joka viestiin toteamassa anonyymisti: "Ei minulta aloitus"?????? Miksi luulet anonyymin ilmoituksesi olevan yhtään mitään merkitsevä suuntaan tai toiseen??????
- aloituseitltä
imbesillille kirjoitti:
Olet sinäkin eräänlainen typerys. Olisiko mielestäsi järkevää että jokainen anonyymi ikävä-palstalla vieraileva kävisi joka viestiin toteamassa anonyymisti: "Ei minulta aloitus"?????? Miksi luulet anonyymin ilmoituksesi olevan yhtään mitään merkitsevä suuntaan tai toiseen??????
Anna muiden olla typeriä jos tahtoo, noita on ennenkin ollut minulta tai muilta tunnistetuilta, ei mitään merkitystä.
- tapettiliimaa
Ymmärrän mä. On niin kylmä ilmakin vielä. Kohta se on onneksi kevät ja aurinkoista tulee, eiks niin?
- 3mintomidnite
Näe huomennakin. . .
- tuntomerkkejä
Hänestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018514- 575428
- 245047
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284944Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384781Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764665- 624243
- 433897
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403164- 452869