Olen neitsyt. Harrastin seksiä ilman yhdyntää niin että istuin miehen vatsan päällä ja liikutin häpyhuulia peniksen päällä, kun se oli vaakasuorassa. Käytettiin rasvaa, muttei mielestäni tarpeeksi.
Siitä on jo yli 24 tuntia, mutta minun häpyhuuliini sattuu ja polttaa. Tuntuu kuin häpyhuulet olisivat kutistuneet tai uppoutuneet syvemmälle. Lisäksi tunnen kuivuutta. Sen peniksen hankaaminen sattui, mutta jatkoin silti.
Sattuuko hankaamisen takia vai olenko menettänyt neitsyyteni? Palautuvatko häpyhuuleni enää entiseen muotoonsa
MITÄ TEEN?!
1
990
Vastaukset
- PalovammaT
Yhdyntä tarkoittaa sitä, että mies vie peniksensä naisen vaginaan, eli jos penis ei ole vaginassasi käynyt, olet yhä neitsyt. Olet voinut saada hiertymiä tai pieniä haavaumia häpyhuuliisi, koska paikkasi eivät olleet riittävät kostuneet. Käytä nyt löysiä pikkuhousuja, jotta paikat eivät saa lisää hankausta. Voi käyttää myös tilapäisesti mietoa, hajusteetonta voidetta, jos paikkoja oikein polttelee ja limakalvot ovat kuivat.
Mitä tulee sukupuolitautien mahdollisuuteen, niin hyvin pieni mahdollisuus on, jos et ole ollut yhdynnässä ja mies ei ole saattanut eritteitä alapäähäsi. Muista kuitenkin, että sukupuolitaudit tarttuvat myös suuseksin välityksellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117