Älä äänestä ennakkoon, Äänesi voi kadota tai muuttua matkalla. Käytä äänestäessäsi aina kuulakärkikynää. Ota kuulakärkikynä mukaan äänestyspaikalle, sillä siellä on käytössä lyijykynät.On kertomuksia henkilöiltä,jotka ovat antaneet äänensä itselleen, eivät ole saaneet ainuttakaan ääntä !! Mitenkä ennakkoäänet kulkevat lopulliseen laskentaan, on arvoitus. Voidaanko kulku todentaa luotettavasti. Enpä usko.Suomi ei ole tässäkään mikään lintukoto.
Äänestäminen vaaleissa
8
272
Vastaukset
- jalka_ääni
Kukaan ei katoa !
Liikkelle mars !
http://aukioloajat.com/helsinki/postit/posti - pelätään_kaikkea
Salaliittoteorioille on ihan oma palsta.
- Anonyymi
Ymmärrän jos nuoret haluavat äänestää vihreitä, mutta en ymmärrä, että halutaan äänestää kokoomusta. Vasemmistoliitto ois paras puolue ns varattomalle, demarit myös. Mutta ei kokoomus eikä keskusta...
- Anonyymi
Olen aina miettinyt miten Kokoomus saa niin paljon ääniä. Kokoomus ajaa rikkaiden, sijoittajien ja yrityksien etua. Ei Suomessa nyt niin paljon rikkaita ole kuin kannatusprosentti antaa ymmärtää.
- Anonyymi
”Vihreät ei ole vakavasti otettava aikuisen ihmisen puolue. Se on nuorisoseura ja milloin mihinkin yksittäiseen asiaan keskittyvien opiskelija-aktivistien ja vaihtoehtoväen kokoontumisajot”, kirjoittaa vihreistä eronnut Jarkko Tontti.
- Anonyymi
Ei ei ei...huijaus on mahdoton, olen ollut vaalivirkailija... tiedän.. mut mua ihmetyttää äänioikeuden väärinkäyttö... kun voisi oikeasti vaikuttaa antamalla luvan jollekin edustaa asiaansa, niin sinne raapustetaan mitäsattuusoopaa... miten hemmetin tyhmää sakkia meistä löytyy... urputetaan, no juurikin...pitäisi osallistua äänestämällä, siihen oppii kun alkaa seuraamaan ehdokkaita, miten he hoitavat asioita.. köyhän ei kannata äänestää kokoomusta tai keskustaa, vas tai sdp... kristilliset, vihreät ja muut kuten persut niin näitä ei kannata edes harkita...
- Anonyymi
Ookko iänestännä Suomen Velka perikatoon.Minä En . Vanhat viekkaat politiikat.
- Anonyymi
376 Markus Kuotesaho
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992