kohasa meinas vähän pokka pettää, muuten kesti ihan hyvin. ;D Ja vaikka muuten menikin plörinäks :D
Robottiko -----
3
141
Vastaukset
- jannaakijännitäs
oi voi että kun jännää, onko ihan jännämies itse aloituksen takana, vai jännä-janna???????
- pokkaonpidettävä
Kyllä viimeisin kerta oli kiusallista vastata. Täytyy myöntää. Nyt sen tiedän miten vetelee narusta ja antaa ymmärtää puhtaasti kaveruudesta johtuvasta mielenkiinnosta. Toki toki vastaan kun itse jäin kiinni valehtelusta sille. En voi suututtaa tai muutenkaan ärsyttää sitä. Nöyränä vastata pitää ja miettiä tarkoin mitä vastaan. Ei mullakaan tahdo pokka pitää enään. No toivottavasti en kovin mokaa enempää. Hyvin vedän mukana ainakin tähän asti. Kummallista ettei se itse osaa päätellä miksi asiat ei ratkea tai saa selitystä miksei mitään tapahdu. Eikö sillä ole loogisuutta ollenkaan. Kyllä nyt jo pitäisi ymmärtää että olisi se käynyt sen kimppuun jos tietäisi tai mitä sille on kerrottu. Kova on pokkaa pitää kaikkien edessä. Mutta tiedostan että itse tämän aiheutin.
- Kaksituntia
Kyllä sillä pokka pysyy vielä 10 lähetykset on sitten isommille naisille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908