Kahta miestä, ei yhtä aikaa vaan peräkkäin?

Mua on kiinnostanut kokeilla kahta miestä mutta anaali ei kauheesti innosta. Lähinnä se, että kaksi hyväilis yhtäaikaa ja panis vuorotellen. Näin sais itelleenkin pidemmän nautinnon. Mutta löytyykö mistä tällaisia miehiä? Mä olen jo kohta 50-vuotias ja isojen tissien ja perseen ohella löytyy myös tuota vatsaa :( Vaan kokeilun halua olis.... Tuolla treffipalstalla kun huutaa megafoniin, niin sieltä vastailee jengi jostain hevon kuusesta, eikä mua kiinnosta joskus viikon päästä vaan nyt :D Uudeltamaalta siis. Vinkkejä mitä tehdä? Vittuilua en kaipaa....

11

322

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erootp

Eikö yhtäaikaa käy niin että toinen pillussa ja toinen suussa?

• Mlpaksu

Täällä länsuudeltamaalta. Sopisiko päiväsaikanakin?

• Toki pillussa ja suussa käy :) Päiväsajoista en niin tiedä...lähinnä ajattelin tänään :D

• Kiitti ideasta :)

• Jos olet vielä munaa vaille niin kirjoita.

• Komeekundi94

Olisin kiinnostunut. Laita s postisi niin jutellaan lisää.

• Hei.en lähde kimppaan toisen miehen kanssa mutta haluaisin tulla kokeilemaan että saisinko tyydytettyä sinut.pidän pyöreistä tytöistä muutenkin.kirjoita sähköpostiini jos haluat tietää lisää minusta ja mitä saisit.pidän seksistä todella todella paljon ja lupaan nuolla sinua niin paljon kun haluat.tykkään myös antaa suihin ja panna rintojen väliin.siksi isot tytöt on myös kiihottavia että on rintoja minkä väliin runkata ynm.

• Olisi varmaan kiihottavaa päästä naimaan vanhempaa kiimapillua kunnolla.olisi mukavaa panna sinun isojen rintojen väliin niin että ottaisit samalla suihin.jos et ole niin ajaisin sinulle posliinipillun mitä pääsisin nuolemaan kunnolla.kiihotun siintä kun saan dildoa vielä käyttää samalla kun nuolen pillua.on kiihottavaa kun nainen sanoo että nuole ja runkkaa minua kunnolla.

• Oletko löylykauha mies itse niin idiootti että et osaa kun lähetellä todella tyhmiä kauhoja.

• mt-kauhalle.älä.vastaa
        Aatu66 kirjoitti:

Oletko löylykauha mies itse niin idiootti että et osaa kun lähetellä todella tyhmiä kauhoja.

Älä vastaile mielenterveyskauhalle. Sen toistelemat viestit poistetaan palstalta ilmiantojen vuoksi mutta sun vastauksesi jää pilaamaan keskustelua. Tuo mt-kauha yrittää pilata keskustelut joten älä sinä ryhdy siinä avustamaan.

• Justus83v

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      207
      13247
    2. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      2108
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      93
      1159
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      114
      1085
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      22
      1050
    6. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      37
      981
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      842
    8. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      80
      668
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      80
      653
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      63
      623
    Aihe