Eli siis olen nuorehko ja asun vielä vanhempieni luona (ylä-asteella olen) ja mietin tässä että pitäiskö hankkii joku lemmikki kun muo kiinnostais nuo kuningaspytonit ja booat ja siis en ole käärmettä omistanut mutta vanhempani ei erityisesti ole kiinnostunut kyseisestä lajista. Olen myös ajatellut hankkia liskoa mutta njääh. Käärmeet kuulostaa kivemmilta, vaikka tiedän että ne ei oo mitää syli lemmikkejä. Äitini kielsi boan hankkimista ja juuri siksi että ne on isoja. Yksi syy myös on tähän miksi en saa sellaista helpolla on se että olin halunnut viime vuonna lintu lemmikkiä olin kyllä hyvin tyhmä mutta en tiedä mikä minuun iski kun siis mä olin toivonu sitä kauan ja tietoa kerännyt niin pam meille tuli ei kesytetty neitokakadu no aluksi tuntui oudolta ja sitten aloin epäröimään ja olemaan arka. Myös itkin ja olin masentunut koska ymmärsin ettei kesytön lintu pärjäisi kanssani no se vietii pois ja elämä oli normii kuten ennenkin, mutta edelleen suren ja kadun sitä:(. Ajattelin siksi myös yrittää uudelleen lemmikin hankintaa koska on tosi tylsää välillä kotona, vaikka meillä on koira mutta silti. En tiiä mitä tehdä mut minun mielestä käärme olisi kiva ja helppo hoitoinen. Jos sellasen ees saisin pelkäisin että tulee taas sama tunne kuin ennenkin linnun kanssani. Mutta mitä jos alottaisin puhtaalta pöydältä ja ajattelisin ihan valmiiksi kesyä! Ei mitää viha jutusteluja plz :( ja siis pari kyssärii viel lopuks
1. Kuinka usein pyton ulostaa?
2. Onko Pyton sotkeva käärme?
3. Saako se mitään hepuli kohtausta kädessä ja karkais?
4. Kertokaa neuvoja tilanteeseeni! Ei mun siis oo pakko sellasta hankkia! Mutta oisi kivaa :) ps: mä siis koskisin käärmeeseen ennenku ees hankkisin!
Kuningaspyton lemmikiksi minulle?
LemmikiksiPyton
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540