Tässä päivänä muutamana uutiset kertoivat, että valtiovarainministeriö vierailee Kittilässä nyt näinä päivinä ja tulosta syntyy ensi kuun loppuun mennessä.
Onko havaintoa?
Valtion herrat Kittilässä
12
379
Vastaukset
- varmatieto
Pysähtyvät kuulemma Vaskikellolla pohjoiseen mennessään.
- kyllä.vinkuu
Tapaavatko itkijöitä Kärsämäellä sikalassa?
- hurjaruut
joo, ne on soittaneet Sinulle ja pyytäneet audienssia.
- Karjun.tiedote
hurjaruut kirjoitti:
joo, ne on soittaneet Sinulle ja pyytäneet audienssia.
Nyt on menossa pekkaspäivät, joten valittajat joutuvat hoitamaan hommat itse käsipelissä. Kyllä vinkuu!!!
- kar.julletiedoksi
Karjun.tiedote kirjoitti:
Nyt on menossa pekkaspäivät, joten valittajat joutuvat hoitamaan hommat itse käsipelissä. Kyllä vinkuu!!!
sammoo mieltä oon , kannattaa vetäytyä syrjään. Ei se varmaan sinulle helppoa ole,
mutta iloisia pekkaspäiviä , jospa pääsisit tuetulle lomalle.
- olokeehilijaa
Nyt kannattee olla hissunkissun, eikä mainostaa keskustan pahoja töitä. Nääs onhan pressavaalit ja Vanahanen ja Väärynen hakeutumassa sammaan virkaan.
- Säädytön
Valtion viranhaltijat (ei kepupuolue) tervetuloa myös Pyhäjärvelle.
Loimulohta tarjolla, jos joku ehtii homman hoidella. Ei ilmaiseksi! - muumit.palstalla
Säädytön kirjoitti:
Valtion viranhaltijat (ei kepupuolue) tervetuloa myös Pyhäjärvelle.
Loimulohta tarjolla, jos joku ehtii homman hoidella. Ei ilmaiseksi!Asiantuntemus oikein loistaa kommenteissa! Valtiolla ei ole yhtään viranhaltijaa, vain virkamiehiä!
- otahanselvää
muumit.palstalla kirjoitti:
Asiantuntemus oikein loistaa kommenteissa! Valtiolla ei ole yhtään viranhaltijaa, vain virkamiehiä!
vai että virkamiehiä, siis viranhaltijoita. Ajat muuttuvat , katos vaan kuomaseni.
- peruskauraaa
otahanselvää kirjoitti:
vai että virkamiehiä, siis viranhaltijoita. Ajat muuttuvat , katos vaan kuomaseni.
Valtion virassa olevat ovat virkamiehiä ja kunnan virassa olevat viranhaltijoita!
- bööny
virkavastuullahan pyhäkkäitten luottamushenkilötkin toimii, etkö tiennyt sitä vai?
- satelliitti.sika
Ei ihan noin! kunnan/kaupunginhallituksen jäsenet toimii virkavastuun alaisesti, valtuuston jäsenet eivät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756