Ikaalisten kuntosalit?

paikat.kuntoon.äkkiä

Millaisia kokemuksia ja missä sijaitsee?

5

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kid.carlson

      Minua on ahdistellut jo kaksi kertaa sama mies paikallisella salilla.Salin henkilökunta ei välitä valituksista vaan viimeksikin totesivat "rakkaudesta se hevonenkin potkii" siis uskomatonta?!Enaimmäisellä kerralla ahdistelu oli vain sanallista mutta toisella kerralla mies tuli naisten pukkariin katselemaan kun olis suihkussa.Pukuhuoneessa ei ollut muita silloin ja mietinkin että mitä jos mies olisikin mennyt vielä pidemmälle ja raiskannut minut?

      Mies on aika iso kokoinen joten en voisi tehdä mitään jos hän tulisi uudestaan ja ottaisi väkisin.Nyt en enää uskalla mennä salille ja salin vaihto ei tule kysymykseen koska asun pienellä paikkalunnalla ja täällä ei ole muita saleja...Mitä teen?Kohtaanko vain pelkoni ja menen salille vai jäänkö kotiin murehtimaan?

    • leppäsentäti

      Onnittelen!

      Olet onnellinen kun joku on kiinnostunut sinusta ja sen huomaan jo tavasta jolla asian täällä ilmaiset. Sinähän suorastaan leuhkit sillä että sinua "ahdistellaan"!

      Minä olen pettynyt, kun kukaan ei koskaan ja missään ahdistele ja tirkistele mianua.
      Olisi niin hienoa kun edes joku olisi kiinnostunut vartalostani, pepustani, pillustani ja tisseistäni. Mutta voi surkeus koskaan en pääse niitä esittelemään "ahdistelijalle"!

    • Isokokoinenmies

      Miesvihaa taas! Naisten pitäisi kiitellä jos joku mies heitä huomioi.

    • Itse olen 18-vuotias ja hyväkroppainen ja mietin että löytyisikö sieltä minulle muita nuoria ja hyvännäkösiä jätkiä esim pe tai la iltoina?
      Vai onko mesta täynnä keski-ikäisiä miehiä?

    • Kössi51

      Sinulle löytyy aina isokokoinen mies ole huoleti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe