Millaisia kokemuksia ja missä sijaitsee?
Ikaalisten kuntosalit?
5
275
Vastaukset
- kid.carlson
Minua on ahdistellut jo kaksi kertaa sama mies paikallisella salilla.Salin henkilökunta ei välitä valituksista vaan viimeksikin totesivat "rakkaudesta se hevonenkin potkii" siis uskomatonta?!Enaimmäisellä kerralla ahdistelu oli vain sanallista mutta toisella kerralla mies tuli naisten pukkariin katselemaan kun olis suihkussa.Pukuhuoneessa ei ollut muita silloin ja mietinkin että mitä jos mies olisikin mennyt vielä pidemmälle ja raiskannut minut?
Mies on aika iso kokoinen joten en voisi tehdä mitään jos hän tulisi uudestaan ja ottaisi väkisin.Nyt en enää uskalla mennä salille ja salin vaihto ei tule kysymykseen koska asun pienellä paikkalunnalla ja täällä ei ole muita saleja...Mitä teen?Kohtaanko vain pelkoni ja menen salille vai jäänkö kotiin murehtimaan? - leppäsentäti
Onnittelen!
Olet onnellinen kun joku on kiinnostunut sinusta ja sen huomaan jo tavasta jolla asian täällä ilmaiset. Sinähän suorastaan leuhkit sillä että sinua "ahdistellaan"!
Minä olen pettynyt, kun kukaan ei koskaan ja missään ahdistele ja tirkistele mianua.
Olisi niin hienoa kun edes joku olisi kiinnostunut vartalostani, pepustani, pillustani ja tisseistäni. Mutta voi surkeus koskaan en pääse niitä esittelemään "ahdistelijalle"! - Isokokoinenmies
Miesvihaa taas! Naisten pitäisi kiitellä jos joku mies heitä huomioi.
Itse olen 18-vuotias ja hyväkroppainen ja mietin että löytyisikö sieltä minulle muita nuoria ja hyvännäkösiä jätkiä esim pe tai la iltoina?
Vai onko mesta täynnä keski-ikäisiä miehiä?- Kössi51
Sinulle löytyy aina isokokoinen mies ole huoleti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442992Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1022258Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482094Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175