Millaisia kokemuksia ja missä sijaitsee?
Ikaalisten kuntosalit?
5
296
Vastaukset
- kid.carlson
Minua on ahdistellut jo kaksi kertaa sama mies paikallisella salilla.Salin henkilökunta ei välitä valituksista vaan viimeksikin totesivat "rakkaudesta se hevonenkin potkii" siis uskomatonta?!Enaimmäisellä kerralla ahdistelu oli vain sanallista mutta toisella kerralla mies tuli naisten pukkariin katselemaan kun olis suihkussa.Pukuhuoneessa ei ollut muita silloin ja mietinkin että mitä jos mies olisikin mennyt vielä pidemmälle ja raiskannut minut?
Mies on aika iso kokoinen joten en voisi tehdä mitään jos hän tulisi uudestaan ja ottaisi väkisin.Nyt en enää uskalla mennä salille ja salin vaihto ei tule kysymykseen koska asun pienellä paikkalunnalla ja täällä ei ole muita saleja...Mitä teen?Kohtaanko vain pelkoni ja menen salille vai jäänkö kotiin murehtimaan? - leppäsentäti
Onnittelen!
Olet onnellinen kun joku on kiinnostunut sinusta ja sen huomaan jo tavasta jolla asian täällä ilmaiset. Sinähän suorastaan leuhkit sillä että sinua "ahdistellaan"!
Minä olen pettynyt, kun kukaan ei koskaan ja missään ahdistele ja tirkistele mianua.
Olisi niin hienoa kun edes joku olisi kiinnostunut vartalostani, pepustani, pillustani ja tisseistäni. Mutta voi surkeus koskaan en pääse niitä esittelemään "ahdistelijalle"! - Isokokoinenmies
Miesvihaa taas! Naisten pitäisi kiitellä jos joku mies heitä huomioi.
Itse olen 18-vuotias ja hyväkroppainen ja mietin että löytyisikö sieltä minulle muita nuoria ja hyvännäkösiä jätkiä esim pe tai la iltoina?
Vai onko mesta täynnä keski-ikäisiä miehiä?- Kössi51
Sinulle löytyy aina isokokoinen mies ole huoleti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä202218Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281606- 891392
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t231375Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 117984
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624906Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234856kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!12680- 10680