Ikaalisten kuntosalit?

paikat.kuntoon.äkkiä

Millaisia kokemuksia ja missä sijaitsee?

5

289

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kid.carlson

Minua on ahdistellut jo kaksi kertaa sama mies paikallisella salilla.Salin henkilökunta ei välitä valituksista vaan viimeksikin totesivat "rakkaudesta se hevonenkin potkii" siis uskomatonta?!Enaimmäisellä kerralla ahdistelu oli vain sanallista mutta toisella kerralla mies tuli naisten pukkariin katselemaan kun olis suihkussa.Pukuhuoneessa ei ollut muita silloin ja mietinkin että mitä jos mies olisikin mennyt vielä pidemmälle ja raiskannut minut?

Mies on aika iso kokoinen joten en voisi tehdä mitään jos hän tulisi uudestaan ja ottaisi väkisin.Nyt en enää uskalla mennä salille ja salin vaihto ei tule kysymykseen koska asun pienellä paikkalunnalla ja täällä ei ole muita saleja...Mitä teen?Kohtaanko vain pelkoni ja menen salille vai jäänkö kotiin murehtimaan?

• leppäsentäti

Onnittelen!

Olet onnellinen kun joku on kiinnostunut sinusta ja sen huomaan jo tavasta jolla asian täällä ilmaiset. Sinähän suorastaan leuhkit sillä että sinua "ahdistellaan"!

Minä olen pettynyt, kun kukaan ei koskaan ja missään ahdistele ja tirkistele mianua.
      Olisi niin hienoa kun edes joku olisi kiinnostunut vartalostani, pepustani, pillustani ja tisseistäni. Mutta voi surkeus koskaan en pääse niitä esittelemään "ahdistelijalle"!

• Isokokoinenmies

Miesvihaa taas! Naisten pitäisi kiitellä jos joku mies heitä huomioi.

• Itse olen 18-vuotias ja hyväkroppainen ja mietin että löytyisikö sieltä minulle muita nuoria ja hyvännäkösiä jätkiä esim pe tai la iltoina?
      Vai onko mesta täynnä keski-ikäisiä miehiä?

• Kössi51

Sinulle löytyy aina isokokoinen mies ole huoleti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4970
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1069
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      977
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      867
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      822
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      703
    Aihe