AVATKAA JO SILMÄNNE HYVÄ SUOMEN KANSA,,TUHOJA SIELLÄ,,TÄÄLLÄ, HIRVITTÄVÄT SUMMAT MENEE VALTIOLTA NÄIDEN MURIAANIEN RÄHINÖINTIIN , VAHINKOJEN TEKEMISIIN JA ILKIVALTAAN. NIIN PUDASJÄRVELLÄ , HERVANNASSA, KRISTIINANKAUPUNGISSA , HENNALASSA PLUS JOKAPUOLELLA. HEILUI SITTEN PUUKKO, TAHALLAANSYTYTETYT TULIPALOT, KIRVEELLÄ RIKOTUT IKKUNAT, TAI MURSKATUT AUTOT. AINOA POSITIIVINEN ASIA ON ETTÄ NE TYÖLLISTÄVÄT REMONTTIMIEHIÄ,,,
kuka maksaa kustannukset
9
495
Vastaukset
- Lyhyt_kysymys
Mitäs jos nyt ihan vaan rauhoittuisit?
- HUBAUUUNO
KUULE RAIMO, ET VARMAAN HALUA TUNNUSTAA TOSIASIOITA, JOS VIITSISIT TOSIAAN AVATA EDES NE SILMIESI ÄÄRILAIDAT,,,,, ASIAT OVAT TOSIAANKIN NOIN, JOS ET HALUA TUNNUSTAA TOSIASIOITA NIIN KANNATTAISI AVARTAA SITÄ NIINSANOTTUA MAAILMANKATSOMUSTA JA HEIJASTUSTA SUOMEN MAAHAN , MITÄ NUO VIERASMAALAISET OVAT SUOMEEN TULLESSAAN AIHEUTTANEET,, EI MUUTA KUIN PIZZERIAMAFIAN JA SURKEAT KEPAPIT SIKA-NAUTA JAUHELIHASTA VEROJEN VÄLTTELYLLÄ JA YM...
- Lyhyt_kysymys2
HUBAUUUNO kirjoitti:
KUULE RAIMO, ET VARMAAN HALUA TUNNUSTAA TOSIASIOITA, JOS VIITSISIT TOSIAAN AVATA EDES NE SILMIESI ÄÄRILAIDAT,,,,, ASIAT OVAT TOSIAANKIN NOIN, JOS ET HALUA TUNNUSTAA TOSIASIOITA NIIN KANNATTAISI AVARTAA SITÄ NIINSANOTTUA MAAILMANKATSOMUSTA JA HEIJASTUSTA SUOMEN MAAHAN , MITÄ NUO VIERASMAALAISET OVAT SUOMEEN TULLESSAAN AIHEUTTANEET,, EI MUUTA KUIN PIZZERIAMAFIAN JA SURKEAT KEPAPIT SIKA-NAUTA JAUHELIHASTA VEROJEN VÄLTTELYLLÄ JA YM...
Miksi huudat?
- zughhiini
EN MINÄ MITÄÄN HUUDA ,, TULI VIETETTYÄ MAAILMAN MERILLÄ JA KIERRETTYÄ PERSAIN LAHDEN , VÄLIMERENMAAT SUURILLA TANKKEREILLA , PLUS AMERIKAT. JO 70 -LUVULLA ,,MITÄ OPEIT KANSAKOULUSSA AIKOINAAN,, MINÄ OPIN 60- LUVULLA ERI MAANOSAT,, RODUT KULTTUURIT, TAVAT JA SIVISTYNEISYYDEN,,,, MITÄ SINÄ OPIT,,,
- Huutaa
Isoilla kirjaimilla kirjoittaminen on aina HUUTAMISTA. Jos et satu tietämään.
- zughhiini
taidat olla melkoinen HUPA- UUNO, mikä ihmeessä sinussa saa suojelemaan noita tunkeilijoita, muriaaneja,,,,,,
- Hupi-Ukkose
taitaa olla äänessä taas ja jälleen kerran. Kyllähän se vain aika kultailee niitä hataria ja huuruisia muistikuvia sieltä kaukaa menneeltä ajalta. On kuultu toisten urotöistä, milloin mistäkin päin maailmaa ja sitten ajatellaan, että kyllähän se minnäi oon varmaan ollu mitä melekonen työnsankari. Ympäri päissään kuitenni pyörinynnä tämähi toisten perässä ja elättinä niin...
Eipä sillä, kivahan se varmasti on ollut matkustella ja on se..on se vain avartanut. - Suomenmenoa
Suomi NATOON, pakkoruotsi vielä pakollisemmaksi, lisää islaminuskoisia Suomeen, rajat auki kaikkialle ja sharia-laki käyttöön Suomessa.
T: Sauli, Pekka, Nils, Matti, Tuula ja Merja
- Pudasjärveltä
Meidän perheestä kahdeksan ääntä Lauralle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611165
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472545- 372236
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131761Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421654Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351246Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61046Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo100986