Vaikuttaa suomalaisittain ajateltuna oudon erikoiselta tapahtumalta.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005529402.html
Kaksi metsuria loukkaantui vakavasti työtapaturmassa – tapahtumasarja oli todella erikoinen...
Metsureita vai "metsureita" ?
6
224
Vastaukset
- Metsureissakinkahjoja
Ja kun puu alkaa kaatua hallitsemattomasti kaverin päälle, kai metsuri keventää "kaasua" ja sammuttaa sahan. Tässä lieneekin kyse siitä, että koettivat tapella ja pilkkoa toisiaan?
- äänestänväyrystä
"Metsässä on töitä", sanoi Susanna Koski kokoomuksesta. Ehkä nämä "metsurit" oli sitten niitä työttömiä, joita on aktivoitu. Nämä susannakosket kuvittelee, että kuka tahansa voi metsurin töihinkin ryhtyä.
- prummm
Täällä "metsurit" kommentoi :DD
- somalinkanta
Varmasti eivät ole olleet suomalaisia!! Selkeestihän "metsurit" ovat olleet TÄYSIN ammattitaidottomia ja kotoisin oloista jossa ei tollaisia hommia tehdä. Suomalaiset lapsetkin ymmärtäisivät ettei noi lähekkäin vaarallisten sahojon kanssa työskennellä. Näitä miehiä nyt kukaan ei tietenkään ole viitsinyt opastaa/perehdytää millään lailla metsänraivuuseen, siinä saha ja metsään.. Surullista sinänsä jos näitä matuja tai niitä Ukrainalaisia, joita kuulemmma Hml. seuduilla näitä hommia tekee olivat nämä "metsurit" Intoo ja halua on tehdä töitä, mutta kukaan ei vaivaudu kertomaan miten tehdä sitä turvallisesti tai yleensäkään opastamaan mitenkään mihinkään työhön, kuten ainakin tällä Hämeenlinnalaisella pelkästään Ukrainalaisia ( työllistävällä) yritysellällä on tapana.
- Ammattilainen2
Millaista metsää mahtoi olla?
- olikoturvakengät
raivurin käyttö kertoo paljon, max. puun halkaisja raivurille n. 8cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203