A-mersujen hinnat romahtaa uusi malli tulee pian

Uusimesetulee

Niin se vaan on että A-sarjn hinnat romahtavat kun uusi malli tulee markkinoille. Noin 10%-15% tulee olemaan alummillaan romahdus. Nopeiten ja eniten laskee vaikeasti myytävä A45amg jossa myyntiajat todella pitkiä ja käytetyist pyydetään ylihintaa.46-47tonnia on A45amg oikea hinta tällä hetkellä.

10

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi.huolestunut

      Jääkö sinulle silloin osamaksuvelkaa yli auton arvon?

      • Passsionaatta

        Ei jää olen jo myynyt vanhan mersuni pois. En tosin osta uutta aata koska pihassa on toisenmerkkinen auto. Ajan nyt volkkarilla kun tarvitsin tilaa perheelle. Mutta hei tosiasia se on että uuden mallin tulo romahduttaa aina edellisen hinnat. A45amg hinnat tulee olemaan 40 puolin toisin kesään mennessä. Vanhoissa autoissa käypä arvo laskee nopeasti kun vuosia on useampia. Uusi taas kelpaa vaihdossa hyvin.


      • kuuntele.kolinaa
        Passsionaatta kirjoitti:

        Ei jää olen jo myynyt vanhan mersuni pois. En tosin osta uutta aata koska pihassa on toisenmerkkinen auto. Ajan nyt volkkarilla kun tarvitsin tilaa perheelle. Mutta hei tosiasia se on että uuden mallin tulo romahduttaa aina edellisen hinnat. A45amg hinnat tulee olemaan 40 puolin toisin kesään mennessä. Vanhoissa autoissa käypä arvo laskee nopeasti kun vuosia on useampia. Uusi taas kelpaa vaihdossa hyvin.

        Volkkarilla on ihan omat tapansa romahduttaa malliesna arvo. Älä murehdi Mersuista, me Mersun omistajat tiedämme mitä teemme ja miksi.


    • Nyttemmin_takavetomies

      Nykyinen A-Mersu (W176) on ihan kuranttia kamaa nyt ja pitkälle tulevaisuuteen, ei sen vaihtoarvosta kannata huolestua – eikä omistajan kannata vaihtoa turhan takia harkitakaan, sen kuin ajelee vain!

      Se ensimmäinen W168 (vuosilta 1997–2004) tai olla vähän floppi jo syntyessään. Kerran olen sellaisen takapenkillä matkustanut enkä olisi voinut oikein kuvitellakaan istuvani Mersussa.

      • Kyllälaskeee

        Niin meinaatko että tätä 6 vuotta vanhaa mallia myydään samaan hintaan kaupoista ulos kun tylevaa uutta koppaa joka on paremmin varusteltu ja kaikinpuolin parempi. Kyllä vanhan arvo laskee siinä vaiheessa kun malliuudistus tulee. Puhutaan aika isoista tiputuksista.


      • olenpas.minä.utelias
        Kyllälaskeee kirjoitti:

        Niin meinaatko että tätä 6 vuotta vanhaa mallia myydään samaan hintaan kaupoista ulos kun tylevaa uutta koppaa joka on paremmin varusteltu ja kaikinpuolin parempi. Kyllä vanhan arvo laskee siinä vaiheessa kun malliuudistus tulee. Puhutaan aika isoista tiputuksista.

        Kuvitteletko menettäväsi paljonkin?


    • A-mese.ahdas

      Oletko katkera, kun persaukisemmillakin on varaa ostaa? Romahdus koskee arvatenkin vanhoja autoja, ei uusia.

      • Vehkeitä

        Nimenomaan vanhoja tuo romahdus koskee eli niitä mitkä on rekattu vaikka nyt alkuvuodesta. Ja uusi malli tulee maaliskuussa. Vanhaa tullaan myymään paljon halvemmalla tänä vuonna eli sitä joka on rekattu vaikka tänä vuonna ennen uuden korimallin saapumista. Uusi on täysin eri vehje.


    • nbytdfl

      Mitä uutta ainahan vanhan mallin vaihtoarvo hieman laskee uuden tullessa.Merkistä riippumatta näin käy. Jos vaihdat uuteen teet vain pari tonttuu enemmän väliä. Suomessa autot nykyään niin halpoja ettei mitään väliä.

    • ihan.tiedoksi

      Suosittelen Tojoja ja Kioja yms rimpuloita himoitseville A-Mersun koeajoa, voi mieli muuttua. Ajettavuus ihan eri tasolla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe