Pressan vaalit

Patepressaksi

Itse pidän itseäni vasemmistoon kuuluvana, mutta yllätyin Paavo Väyrysen järkevyydestä luettuani hänen kirjoituksiaan www.paavovayrynen.fi Enpä olisi ikinä ennen ajatellut äänestäväni keskustalaista ehdokasta vaaleissa, mutta nyt Väyrynen saa ääneni. Nyt tarvittaisiin ihminen joka ravistaisi tätä jämähtänyttä systeemiä ja uskaltaisi sanoa myös erilaisen mielipiteensä.

22

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainonpellonpeinnar

      Kyllä nyt Alkkio Keskusta kostaa LestaKeskustaKustaille ja äänestää SUURELLA joukolla Paavoa!

      • gtftf

        Niin, mutta eihän Väyrynen kuitenkaan keskustan ehdokkaana ole, vaan oman puolueensa!


    • SimoToini20

      VÄPÄ on HUIPPU

    • onseh

      Kyllä!, Paavo on Presidentin näköinenkin ja oloinen!

    • LentoonlähteväEmo

      Parrein kun rupijais tanhuamaan vuokjon kans jos vuokko alakaa ennää millekään. Pölijä mikä pölijä.

    • ääneni.menee.Paavolle

      Ääni Väyryselle on ääni Sipilää vastaan!

      Sipilä eroaa ja hallitus kaatuu, jos Paavosta tulee presidentti. Uudet eduskuntavaalit tulossa!

      • Paitsi_että

        Tuossa on todennäköisesti totta toinen puoli. Vaalitulos on uusimman mittauksen mukaan jo selvä, toista kierrosta ei tule ja Paavosta ei tule enää koskaan mitään. Sen sijaan Vanhasen kannatukseen itsensä hirttänyt Sipilä joutuu eroamaan. Hyvää yötä sinne Kepun ja ns. kansalaispuolueen kanveesiin.


    • PaavoVäyrynen7

      Paavo Väyrynen 7 Suomen presidentiksi!!!:)

      • Numero.seiska

        Paavoa minäkin eilen jo äänestin. Vaikka venkula onkin, niin ehdottomasti pätevin ja tervemielisin kaikista noista muista.


      • seontehty

        Minä äänestin Paavoa tänään. Paavo on vuosikymmeniä ollut mukana niin tyynessä kuin myrskyssäkin . Kokemusta on miehellä vaikka muille jakaa.


    • KeminmaanKingi
    • vanhuus.ei.tule.yksin

      Paavo on viime aikoina tehnyt niin kyseenalaisia poliittisia ratkaisuja, että voi kyllä epäillä vanhuudenhöperyyttä.

      • Ulitsa.rentgena

        Ei sen tempaukset olleet järkeviä nuorempanakaan. Yhdessä asiassa mies ei ole muuttunut. Aina NL/Venäjän asialla.


      • seköonhuonoratkaisu

        siis perusti Kansalaispuolueen, kun LestaSipilä antoi AlkkiolaisellePaavolle kenkää


      • kkkky
        seköonhuonoratkaisu kirjoitti:

        siis perusti Kansalaispuolueen, kun LestaSipilä antoi AlkkiolaisellePaavolle kenkää

        Ei Sipilä ole kenellekään kenkää antanut, vaan kyllä Paavo ihan itse ja omasta halusta lähti ja perusti puolueensa!


    • Ottuweekusinen

      Jopa kommunistikin voi yllättyä jonkun järkevyydestä.

      • PuavoJalasmökistä

        Ei oo mahollista.


      • eatiwestne

        Joo ja minä yllättyisin, jos kommunisti voisi olla järkevä, mutta sehän ei ole mahdollista pelkästään jo sen vuoksi, että jos on kommunisti! ?


    • josetPaavoaniin

      Suosita,, Kustaille ja Keskustalaisille metsänomistajille, että äänestäkää RKP Torwald´sia, hän teki rahallisesti suuren hyvän työn suomen metsänomistajille EU meppinä, kun sai EU-komission niille päättäville-elimille taottua päähän, ettei suomen metsien hakkuurajoitukset pelasta ilmastonsaasteita, vaan päinvastoin rajoitukset lisää saasteita ilmastossa, em johtuu siitä, että kestäväkehityksen hakkuumallilla jota suomessa on pitkäjänteisesti harjoitettu ja saatu metsät historiallisesti parhaimpaan tuottoon ja samalla neulastomassa, juuri se massa joka pesee saasteet on harjoiteun metsänhoidon tulos ja kasvun lisäys, em EU metsäkomission herrat ei ymmärtäneet ja yrittivät hakkuukiell
      to-rajoituksella ilmastonsaasteen pesemistä heikentää.
      RKP-meppi Tuurvalds sai asiassa käänteen, hyvänä Pääapuna Suomen hallituksen MesäMinisteri Tiilikainen, joka ravasi monet mononsa sileeksi Rysselissä metsän puollesta ja metsänomistajain puollesta sukkuloidessaan.
      myös Ps oli asiaa tukemassa.

    • vähällehuomiollejäänyt

      em lisäyksenä niille metsänomistajille joita suomessa on yleisesti p-alaltaan n.30ha -metsälöihin, yhtenä suositeltavana metsähoito hakkuuna on ns "yläharvennushakkuu, jossa vanha lopuunkasvanut poistetaan ja nuori altakasvava saa valoa ja ravinnetta, siten lisää puun ja neulaston kasvua ja ilmansaasteen pesemisen kykyä.
      EU saisikin herätä ja antaa Suomelle metsän hyvästä hoidosta bonuksia, missään muussa EU jäsenmaassa ei hoideta metsää niin hyvin kuin Suomessa, puhumattakaan Amerikan metsien hoidosta, USA josta saasteita tulee ja lisii nyt Trumpin aikana, tietysti entiset Ivy-maat on aina saastuttaneet, Kiinasta puhumattakaan.
      Eu on ilmastosaaste kysymyksessä ja osa- vastuussa paniikissa ja asettanut Suomen-metsät muitten maitten aiheuttamien saasteitten pesuriksi!
      EU aluksi vaatimat hakkuu-rajoitukset olisivat läpimennessään huonontaneet ilmastoa koko maapalolla ja supistaneet miljardeilla eueuroilla metsänomistajain tuloja samoin Valtion verotuloja, myös työllisyys olisi heikentynytr rajusti.

    • unohtamatta

      em muistaen MLK ja "ne herrat" joka oli 50-70 luvulla metsäpoliisina, se aika oli mustaluku suomen metsissä, mutta elämäjatkuu..

      • MetsänhoitoHyöty

        Mustaluku on siinä, että niinsanotut Osaran aukot pukkaa puuta miljardien etestä, ja me emme saisi muka hyödyntää tätä kavua? Ilimasto muka loppuupi?? Nyt sitten vihervassurit ovat sitäkin mieltä, että jos polttaa esimerkiksi kantoja, niin siitäkin aiheutuu hiilitioksiiti päästöjä?

        Tosiasiassahan näillä uustieteellisillä on turvata omat ja kaverien hyvinpalkatut tyhjäntoimittajan virat. Vähät välitetään Suomen talouden eduista.

        Omalukunsa on siinäkin, että auringon ultravioletti säteily muuttaa lehtivihreän ansiosta hiilidioksiidin hapeksi. Puhutaankin oikeasti FOTOSYNTEESISTÄ. Vihervassurit unohtavat tämän metsänhoidollisen hyödyn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe