En voi kuin ihmetellä, kumpi noista on normaali vai onko kumpikaan. Kärpänen oli saanut päähänsä (Seiskassa juttua) olevansa asianajaja ja väkisin yrittänyt mennä asianajajapäiville. Huoh.
Molemmat taitaa olla aika manipuloivaa, väkivaltaista ja hankalaa sorttia.
Kärpänen vs Lampela
3
350
Vastaukset
- Järkikäteenlampela
Alkiksia ilman sairaudentuntoa ovat molemmat . Lampela koulutettuna juristina yrittää aina välillä ryhdistäytyä, mutta ei pääse irti tosta muijasta ,joka on ilmeisesti ongelmien alku ja juuri . Noi ei vain sovi toisilleen , yhdessä ollessaan ne vetää toisensa lokaan kerta toisensa jälkeen . Tulevaisuus on synkkä
- Ilmainenneuvo
Harvinaisen epävakaalta vaikuttava naikkonen . Lampela itse vaikuttaa melko selkärangattomalta helposti kusetettavalta nössöltä . Se on tän kaltaselle naiselle helppo nakki. Pyristelis nyt vaan irti tosta raivottaresta ennenkuin on liian myöhäistä .
- Serff
OOn katsellut tätä touhua vierestä ja kärpänen on näistä se suurempi ongelma. Tosin Heikki on typerä kun roikkuu tossa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760