Mihin menisitte, onko yksityisiä vai pitääkö mennä polille? Palvelutaso vs hintataso, missä saa rahoille vastinetta?
Silmälääkärit Varkaudessa
17
1650
Vastaukset
- Puru-kumia
Mene ensiapuun, siellä läytyy joka lähtöön "lääkäreitä". Joku saattaa ymmärtää jopa meidän kieltämme.
- Aloittajanvastaus
Kiitos vastauksesta ensiapu tuskin pystyy hoitamaan perinnöllistä vaivaani
- Parastalolluokka
Joroisten terveyskeskukseen.
- Entarvitse
Silmäasemalla lääkäri mutta en ole itse käynyt
- Fghjklnb
Ei täällä ole sairaalan puolella silmäpolia. Yksityisiä lääkäreitä löytyy silmälasiliikkeistä. Olen käynyt silmäasemalla.
- Hoimääsinne
Kuule sie,specsavers. 29€ tarkastus.
- Alottajantoinenvastaus
Oliskohan kuitenkin näkötarkastus tuonhintainen. Tai vähintään valelääkäri. Tuskin silmänpohjan tutkimusta tuohon hintaan saa.
- Enmuistakumpi
Silmänpohjatutkimuksia järjestetään tk.ssa vai onko se pelkkä silmänpaine?
- Aloittajankolmasvastaus
Tk:ssa korkeintaan simlänpaineita saa mitata, lääkärit kuvaa silmänpohjia. Tarvitsenlääkärin tutkimaan silmäni ja mikäli ovat kunnossa saamaan myös uudet kaiteet linsseihin. Mistähän saisi kaikki samasta paikasta
- Onkoprovovaiei
Tk on terveyskeskus ja kai siellä on lääkäreitä:D Tiedä mikä vaivasi oikein on. Kysistä löytyy erikoispolit.
- Aloittajanneljäsvastaus
Glaukooma suvussa jonka takia tarvitsen silmälääkärin. Juuri muuttaneena olisin halunnut tietää mikä täällä paras paikka käydä. Se on vaivani jos niin kiinnostaa. Tk ei yleensä ole silmälääköriä, yleislääkäri vain joka ei tiedä silmänpohjista mitään
- Siinäsinullevastausta
Diabeetikoiden silmänpohjia kuvataan Varkauden sairaalalla. Tämä on varma tieto. Oletpa kovin kiukkuinen. Ei tämä ehkä paras paikka ole kysellä. Hoitava lääkärisi kyllä ohjaa oikeaan paikkaan. Et sinä sairautesi nimeä maininnut aiemmin. Kumma juttu,että on muka niin kipeä ja ehtii ja jaksaa netissä aukoa leipäläpeä. Suoraan sanoen taidat tarvita psyk polia.
- Aloittajanviidesvastaus
Anteeksi sananvalintani en ole kiukkuinen eikä tarkoitus aukoa. Olin vaan innokas vertaamaan palveluntarjoajia täällä kun olen vasta muuttanut tänne enkä tunne täältä ketään.En ole diabeetikko, tarkistaisin vaan silmäni koska sukurasite glaukooma ja ostaisin uudet kaiteet. Olet oikeassa tämä taisi olla väärä paikka mutta oletin että varkauden omalla palstalla tulisi mielipiteitä eri paikoista. Taidanpa jättää kyselyni tähän. Anteeksi.
- AamuValo
Aloittajanneljäsvastaus kirjoitti:
Glaukooma suvussa jonka takia tarvitsen silmälääkärin. Juuri muuttaneena olisin halunnut tietää mikä täällä paras paikka käydä. Se on vaivani jos niin kiinnostaa. Tk ei yleensä ole silmälääköriä, yleislääkäri vain joka ei tiedä silmänpohjista mitään
Itse käyn glaukooman ym. silmäongelmien vuoksi Instrussa erikoislääkärillä. Hyvä ja asiallinen palvelu.
- TarjousVarkaudessa
http://www.instru.fi/silmanpohjakuvaus?gclid=Cj0KCQiAkZHTBRCBARIsAMbXLhHc3jX7shQ17r1x6wogGF-9XdoXKoGG0IS6LXZ5s4096kxTUPjKbqYaAigoEALw_wcB 35€ sisältää silmänpohjatutkimuksen .
- Aloittajanviimeimen
kiitos Kaikille varasin ajan paikalliselle silmäasemalle. Siellä käy kuopiolaisia lääkäreitä ja omistan boomuskortin. Toivomme ettei ole väärä valinta.
- Anonyymi
semiheino
einoleino
einoleinon pohtimeki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719617- 766610
- 286266
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996045Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435899Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015791- 625203
- 444916
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604260- 503870