yrittää sabotoida toisten elämää keinolla millä hyvänsä saaden sen näyttämään vielä jälkeenpäin vahingolta.
Mikä siinä on että aikuiset naiset ja varsinkin miehet ovat katkeria ja kateellisia kaikesta ja jos itsellä ei ole onnea niin ei saa olla muillakaan.
Kuka haluaa edes pyöriä sellaisten rinkirunkkaajien kanssa
jotka eivät tee muuta kuin vihaavat ja uhoavat porukassa? Keskittyisivät omaan elämäänsä mutta ei kun se on pakko päteä ja esittää olevansa jotain mitä ei ole ja yleensä nämä idiootit valitsevat vielä heikompia pönkittääkseen olematonta egoaan. Lähinnä tuollaiselle " - kunnioita mua, pelkää mua " asenne on naurettavaa. Isot pojat liian pienellä hiekkalaatikolla kinastelemassa reviireistään kuin jotkut jengiläiset ja pienet särkyvät naiset liian suurella laatikolla etsimässä kunnon miehiä. Kaikilla on hiekkaa siellä? Niin just silmissä!
En ymmärrä ihmisiä jotka tieten tahtoen
1
104
Vastaukset
- Olenmieluumminyksin
En ymmärrä minäkään..
En voi ymmärtää sitä paskan puhumisen ja juoruiluin sekä kaiken laisen vahingonteon ja pilkan teon määrää "aikuisissa" ihmisissä.
Yritän pysyä visisti niistä erossa koska muuten alkaa oksettamaan.
Eikä se aina kohdistu "heikkoihin" vaan monesti juuri niihin joita nämä pelkäävät ja ovat kateellisia. Miehiä tai naisia joilla on jotakin mitä noilla pikkusurkimuksilla ei ole.
Selän takana naisia huoritellaan ja miehiä homotellaan. Molemmista keksistään rasvaisia juttuja tai suoranaisia valheita joita voi levitellä.
Se mikä minua ihmetyttää vain että kuinka niin moni antaa sen tapahtua eikä ollenkaan sano vastaan. Ihmiset uskovat mitä ihmeellisempiä valheita toisista sekä vielä levittävät niitä ihan tuosta vain.
Sitten mietityttää että mitä ihmettä joku todella hyväsydämiseltä vaikuttava nainen tekee sellaisten miesten kanssa tai mitä joku kunnon mies tekee juoruämmän kanssa?
Heikkoja surkimuksia, onneksi en kuulu porukkaan. (Joka tarkoittaa sitä ett äolet potentiaalinen kohde hyväksikäytölle ja juoruille.
En tahdo naista elämääni joka sekaantuu tai ei yritä estää moista toimintaa vaan tieten tahtoen on osa sitä paskaa. Hyi helvetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343976
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131899Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631354Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951286Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681185Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51031- 47941
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti333904Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26901En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39882