haukut ja piilovittuilet mulle jos muka tykkää? Jos et tiennyt niin mä kyllä huomaan/tajuan kaiken!!!!
Miks sä koko aika
7
105
Vastaukset
- palstallako
Se vittuilu on tapahtunut?
- sekäetttä
No palstalla suora vittuilu ja muualla "piilovittuilu" siis en nyt varmaksi mene sanomaan olenko täällä tunnistanut oikeen mut kuitenki.
- palstallako
sekäetttä kirjoitti:
No palstalla suora vittuilu ja muualla "piilovittuilu" siis en nyt varmaksi mene sanomaan olenko täällä tunnistanut oikeen mut kuitenki.
Miksi edes kysyin... kun kumminkin olin varma että palsta liittyy tavalla tai toisella asiaan...
- Nosullekko
se on vittuillu? Kukahan se on? Kerro jos uskallat!
- Totuus_juhastasi
Se yks Juhahan se vissiinkin. Eiks se oo täällä näitä kovimpia vittuilijoita, muiden haukkujia ja trollaajia?
Kaikki käy haukkumassa muista. Ulkonäöstä alkaen. oikkeen kaunis luonne on sillä pojulla.
ARVATKAAPA KUKA ON RISTO? - juurikinnoin
Totuus_juhastasi kirjoitti:
Se yks Juhahan se vissiinkin. Eiks se oo täällä näitä kovimpia vittuilijoita, muiden haukkujia ja trollaajia?
Kaikki käy haukkumassa muista. Ulkonäöstä alkaen. oikkeen kaunis luonne on sillä pojulla.
ARVATKAAPA KUKA ON RISTO?Juha on se joka on kirjoittanut JOKAISEN negatiivisen kommentin tälle palstalle siitä lähtien kun tämä palsta on perustettu.
- Totuus_juhastasi
Näin on. Risto ja muutamat naisnicit ovat multinicci Juhan trollailuja-
Oikkeen kaunis mielinen jannu. Vissiin kohta taas kaipaillaan komeita J-miehiä kaikilla kirjaimilla. Egobuusti alkaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862