Tunnistaako joku paikan?

14

917

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Svenska högarna?

    • kalliota

      Kalliossa

    • länsirannikko

      Näyttäisi Ruotsin länsirannikon luonnonsatamalta. Tuon näköisiähän siellä on - ja aina liikaa veneitä kuten kuvassa. Esim. Käringsö tuli mieleen. En enää viime vuosikymmeninä ole poikennut muiden veneiden sekaan, vaan mieluummin seilannut Norjan länsirannikon puolelle luonnonrauhaan. Paras rannikko mielestäni alkaa vasta Ålesundin pohjoispuolella.

    • Kivannäköistä

      Just tuli mieleen Göteborgin ulkosaaret jossain siellä Marstrandin kulmilla mutta en ole siellä veneillyt.

    • TunkuaOn

      Bjökö?

    • pölövästit

      Ompahan tungosta, kuka hitto tonne haluaa?!?!?

      • Sinnehetikesällä

        Pelkäätkö muita veneilijöitä tai sosiaalisia tilanteita? Ainoastaan täysintrovertti voi haluta olla yksinään jossain kivenkolossa...
        Paikka näyttä tosi hienolta ja odotan, että lopultakin paljastuu mistä paikasta on kyse.
        Lisään listaani must kohteet.


      • änkevät
        Sinnehetikesällä kirjoitti:

        Pelkäätkö muita veneilijöitä tai sosiaalisia tilanteita? Ainoastaan täysintrovertti voi haluta olla yksinään jossain kivenkolossa...
        Paikka näyttä tosi hienolta ja odotan, että lopultakin paljastuu mistä paikasta on kyse.
        Lisään listaani must kohteet.

        Mielestäsi se kivenkolo sitten muuttuukin hyväksi kun siellä on tungosta ja olet jo menossa.


      • iso-kiitos
        Sinnehetikesällä kirjoitti:

        Pelkäätkö muita veneilijöitä tai sosiaalisia tilanteita? Ainoastaan täysintrovertti voi haluta olla yksinään jossain kivenkolossa...
        Paikka näyttä tosi hienolta ja odotan, että lopultakin paljastuu mistä paikasta on kyse.
        Lisään listaani must kohteet.

        Mahtavaa että te urpot tungette kylki kylkeen yhteen paikkaa niin jää meille muille tilaa olla!


      • surkeapaikka
        Sinnehetikesällä kirjoitti:

        Pelkäätkö muita veneilijöitä tai sosiaalisia tilanteita? Ainoastaan täysintrovertti voi haluta olla yksinään jossain kivenkolossa...
        Paikka näyttä tosi hienolta ja odotan, että lopultakin paljastuu mistä paikasta on kyse.
        Lisään listaani must kohteet.

        Jos tuossa satamassa on joku toinenkin, ollaan jos sosiaalisessa tilanteessa, ehkä jopa enemmän kuin kuvan oloissa. Mutta kun ensin sataman kaikki hyvät paikat ovat täynnä, sitten kaikki huonotkin ja jäljellä on enää surkeita, ei enemmällä tai vähemmällä sosiaalisuudella enää ole merkitystä.


    • Matkapurjehtija

      Öja

    • Kuivarvoitus

      Eikö aloittaja muista, mistä kuvan otti?

    • Alloottaja

      Juu, eli sieltä Göteborgin seutuviltahan tuo on. En vain nyt enää löydä Google Mapsista samaa paikkaa. Kävin kartalla paikkoja läpi ja sattui tuttu paikka silmään.

      Jos joku ei satu tietämään, niin Gmapsillahan voi liikkua teidenkin ulkopuolella rajoitetusti, kun raahaa pikku-ukon irti ja vie sen pisteisiin jotka kartalla näkyvät.

      Tässä ukko on irroitettu oikeasta alakulmasta ja menemässä kohti pistettä.

      https://prnt.sc/i6cwag

      • nettipurjehtija

        Googlen kartalla näkyvät siniset pisteet ovat käyttäjien lisäämiä 360-asteen valokuvia. Kuka tahansa voi lisätä niitä Google Mapsiin, jos on joku Googlen palvelu käytössä (esim. Android-puhelin tai gmail-sähköposti). Puhelimella pystyy ottamaan 360-kuvia, mutta se vaatii vakaan käden. Onnistuessaan kuvasta tulee kyllä hieno. Tarkoitukseen tehdyllä 360-kameralla (esim. Samsung Gear 360) saa kuvat aikaiseksi helpommin, mutta yhden kuvan takia sellaista ei kannata hankkia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe