Kun kauan elät yksin, joudut kaiken hoitamaan yksin, käyt paikoissa/harrastuksissa /ostoksilla yksin. Vastoinkäymiset kun kasaantuu ja niin toivoisi,että olisi auttava hlö vierellä. Silloin yksinäisyys murtaa..loputtomiin ei jaksa.
Murtuu se vahvakin
3
919
Vastaukset
- Komppaaja
Totta on. Pidemmin aikaa yksinolo ei ole hyväksi. On vaikeata vielä saada uutta kumppania, kun ei enää viitsi käydä kapakoissa jne. Kaupan kassallakaan ei oikein tutstumiset onnistu. Joka tapauksessa nyt on kevät tulossa, ja ihmiset aktivoituu ulkona liikkumaan. Ehkäpä silloin jo aurinko paistaa risukasaankin. Tsemppiä sinulle
- jutteluuuuuuuuuuuu
Sama mulla, syksy ja talvi ollut todella vaikeata aikaa, kun en kanssa viitsi käydä enää kuppiloissa ja mullakin yleensä kaupan kassa on joskus ainut päivän ihmiskontakti.
Onneksi kevään myötä ihmiset tulevat pihaan istumaan kopperoistaan ja saa jutustella jonkun kanssa.
- KisKis86
Voimia sinulle. Toivotaan että kevään aurinko tuo mukanaan jonkun jonka kanssa jakaa hetket.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362