Lesbot rakastavat, bi-naiset seksikeskeisiä

Rakkausjaerotiikka

Bi-nainen haluaa lesbolta vain seksiä, koska ei oikeasti rakasta naista vaan miestä. Seksuaalisen kanssakäymisen lisäksi lesbo myös rakastaa naista ja se on se oleellinen ero bin ja lesbon välisessä suhteessa. Bi-nainen luulee rakastavansa lesboa, mutta oikeasti bi haluaa lesbolta vain seksiä, koska ei jostain syystä voi olla miehen kanssa.

10

1098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • daae

      kas kun et tonne bi palstalle tota laittanu :DDDD tosi tyhmää yleistää. tuskin kaikki nyt tollasii on

    • Älkäävittujaksako

      Perus lepakot, aina toi sama piipitys.

      • BisseMisse

        No, ei ainakaan kannata jatkaa tällaista yleistämällä, että muka kaikki lesbot piipittäisivät tällaista skeidaa.


    • binainenko

      Olet niin väärässä

    • Hohhoij

      Kiitos yleistyksestä. Terveisin rakastunut bi ✌🏻️

    • Portaalikaali

      HehhehheehhheeehhehhHEHEHHEHEHE! huono trolli.

    • näyttääsiitä

      juuuuu, selvästikin suurin osa naisista haluaa seksiä, lesbo haluaa vain omistaa ja toimia omistajana .....

    • 2xBi

      Naurettiin vaimon kanssa tätä yhdessä. Terkuin kaksi bi-naista, yhdessä 17 vuotta ja naimisissa maaliskuusta. :)

    • Bitzpls

      Ei prk mitä soopa! :'D Ite oon bi ja en oo ollu suhteesta naisten kanssa ja on ollu ihan syvällisiä eikä mitää "yhden illan juttuja". 🙄

      • Bitzpls

        *oon ollu


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe