Eurajoen kunnan työntekijöille pikku pikku vinkki. Kävin Porissa kuppilassa muutama päivä sitten ja voin sanoa, että ei viitsinyt sanoa mistä olen tullut siinä porukassa.
Äijät kehuskeli mitenkä vievät kuin kuoriämpäriä Eurajoen `maalaissossuja` ja mitenkä syövät kädestä kun vähän heittää flirttiä peliin ja kuinka helppoa käydä rahastamassa rikasta kuntaa!!
Jumankauta, meidän kuntalaisten rahoja ei kyllä syydetä millekkään ulkopaikkakuntaisten rahastajille, ne on meidän verorahoja joista puhuttiin!!!
Jos ette osaa ammattimaista asioiden hoitoa, menkää kortistoon sieltä suojatyöpaikasta nauttimaan uudesta työttömien kyykytttämislaista!!!
kyllä hävetti
2
396
Vastaukset
- hallitusosaa
Kyllä niitä kusettajia on paljon, jotka hyötyvät Eurajoen kunnasta. Itsekin hyödyn useita satoja tuhansia euroja vuosittain. Kaikki tehdään lain mukaan eli laillisesti. Kyllä toi Sipilä on kiva pääministeri. Helpottanut osakeyhtiöiden toimintaa jne. Voin joka vuosi nostaa 100 000e verotonta osinkoa ja pääomatulot kierrättää Viron firmojen kautta laillisesti. Osan kierrätän Panaman ja caymansaarten kautta. Veroprosentti jää todella pieneksi ja pääsen koko ajan rikastumaan lisää ja lisää. 10V kuluttua mulla jo 60me rahaa ja tanssi senkuin jatkuu. Minulla ikää vain 30v ja nautin kaikesta tästä. Hyvä hallitus!!!
- Maalaiset
Ihan samalla tavalla homma toimii, kun kyse tavaroiden hankinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530