Kävin lenkillä, neljän pyöränpällä.
Hyvää iltaa ja yötäkin Naiselle 🤗 !
Hei ja iltaa Neiti
5
151
Vastaukset
- kauniituniit
Mäkin kävin tänään paikassa jossa en ollut ennen käynyt. Neljän pyörän päällä sinnekin mentiin, ja takaisin. Jep. Maailma avartui. :)
Gute Nacht. - BioLuvil
Ai en tiennytkään et sun pyörässä on apurattaat. No, ensi kerralla sitten ilman appareita!
Aika sitkeästi toivottelet aamut ja yöt naiselle. Toivottavasti löydät hänet.
- Elluhalloyb
Yötä mies...
Sen uskon...
Kamalaa kun jotkut ei hoida olenkaa kuntoaan ...hyvinvointiaan....
Mut voihan sitä kuolla juuri vaik huomen ...ja on hoitanut kuntoaan....
Mut naamasta näkee...Elämän...
Tykkään miehistä mitkä kuntoilee...
Ovat kiinnoistuneita itsestään...
Mut älä nyt liika rehki ...oo varovainen....
Neljäl pyörälkin...😋😯😂😀♥
Ajattelen... - Laiskan.letkeää
Porukkaa palstalla, kun kukaan ei jaksa kuntoilla, kuin neljällä pyörällä. Mun on pakko, kun koira lenkittää. Ei siinä auta laiskotella. Nytki vois lähtee vaikka lenkille, mutta ei viitsi yön selkään lähteä, kun toi koiraki on kokoa nyrkillä tapettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057