Tai näin ainakin olen sinut tulkinnut... kuka/mikä oikein olet?
Sinä yön ystävä
9
343
Vastaukset
- olisikosenäin
Ystävyys ja ymmärtäminen ovat kai ne avainsanat.
- tuntematonutelias
En ole varma ymmärränkö
- tuntematonutelias
No ehkä mä taidan sittenki ymmärtää.
- Sittenvastaan
Jotain tunnistetta?
- tuntematonutelias
Aloitus on täynnä tunnisteita. Ehkä ei varmaankaan ollut sinulle kun et tunnistanut?
- Edellinen
tuntematonutelias kirjoitti:
Aloitus on täynnä tunnisteita. Ehkä ei varmaankaan ollut sinulle kun et tunnistanut?
Lisävinkkiä olisin halunnut. Sopii turhan moneen
- Minä.Auto.Musiikki.Yö
Yö on täynnä puhdasta kauneutta, vaatimaton ja hiljainen ..
Ihmiset sammuttavat illalla-yöllä valot ikkunasta ja lähtee nukkuma .. muutamia on menossa kiireillä askelilla nopeasti jonnekin ..
Yöllä kuulet kaiun .. kuulet naurun jossain kaukana kaikuna .. kuulet puheen hiljan ja itkuisen .. kuulet kaukana kaiuna koiran haukkumista .. kuulet miten selän takana jotain rapise ja kun katsot selän taaksen, et näe mitään .. Se on yö 🌠✴✨🌔
Yössä ollaan kahdestaan, minä ja yö .. yksinäisiä molemmat
Olen kuin kulkuri, menossa jonnekin, sydän ei saa muuten rauhan, mutta en ole ikinä perillä, loputon tie, minä ja yö..
🌙✨
Oliko AP viesti minulle, sitä en tiedä- mistäkeksit
Nimimerkkisi? Siinä on jotain tuttua... olis kiva kuulla.
- Minä.Auto.Musiikki.Yö
mistäkeksit kirjoitti:
Nimimerkkisi? Siinä on jotain tuttua... olis kiva kuulla.
15.8.2017 19:54
...ikävöin sinua vielä noin 1h 05min ja sitten lähden 2 tunniksi kuntosalille ja siellä treenailen kovasti!
Lihasvoima kasvatan lisää, sitten keskivartalon hallinta ja tasapainoa. Jaloille pakaroille lihasta ja voima...
En ehdi kaipaa siellä liian paljon mutta kuntosain jälkeen tulee taas ikävä...
Kaiken sen jälkeen teen noin 1 tunnin ajolenkin autolla ja kuuntelen musiikkia...
Kotiin, suihkuun 💦 (yksin tietty) ja nukkuma (yksin)...
Siitä se tuli minun nimimerkki : Minä.Auto.Musiikki.Yö
Nyt on päivä, harmaa päivä 🌁☁ ✳
Ootan yötä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018044- 564922
- 244577
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274490Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364300Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594170- 623773
- 423425
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on342696- 452419