Demarina äänestän Paavoa

demarin.ääni.Paavolle

Paavo on sopiva presidentiksi. Ymmärtää myös punaista puolta ja yhteiskunnan vähäosaisia, tänään oli lehdessä miten Paavon setä ollut punaisten puolella sisällissodassa

15

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-joo-paavolle

      en olisi ikinä uskonut että äänestän Väyrystä---mutta niin taidan nyt tehdä.
      Olen ennen äänestänyt demareita, ja nyt vaalikoneen mukaan Paavon kanssa samaa mieltä monesta asiasta, mm liian suurista tuloeroista. Niinistön mielestä on hyvä että tuloerot ovat suuria.
      En halua Suomea Naton jäseneksi, niinkuin Niinistö haaveilee. En halua Suomen rajoja auki joka suuntaan niinkuin Haavisto haluaa, en myöskään halua katsella telkkarista hänen ecuadorilaista kampaajaa kättelemässä sotaveteraaneja itsenäisyyspäivänä

      • kansanpaavo7

        tietenkin järkidemut äänestää paavoa- koska paavo on kansanmies ja suomen etua ajattelee-

        eikä brysselinpankkien nahkahousu-niinistö, jonka korulauset kyllä on kauniita, mutta teot ihan toista:

        Niinistö ajaa
        - euro-koukero
        - venäjäpakotteet on haitallisia ainoastaan suomelle
        - nato-uhkaa
        - aktiivimallia köyhien tuhoksi
        -sote-bisneksiä isonrahan eduksi

        ps
        -- eliitin salaseura-'kummitus'meininkiä?

        MUISTAKAA ETTÄ RUOTSI, NORJA JA TANSKA EI LIITTYNEET EUROON- miksikähän ei jos se niin hyvä on kuin kokoomus-kepu kertoilee?
        --------------------

        PAAVO on paras vaihtoehto Sipilän-kokoomusriiston hallituspolitiikalle.

        (EU-haatainen äänestää kuitenkin saulia 2 kierroksella)

        " Niinistön vaalikampanjan heikkous on se, ettei hän suostu ottamaan kantaa siihen, miten nykyisestä tilanteesta purjehditaan selville vesille. Pitääkö peruuttaa pois eurosta vai luopua itsenäisyydestä ja mennä mukaan liittovaltioon? Poliitikkona Niinistö oli ajamassa kansan mielipiteestä piittaamatta eurojäsenyyttä. "
        http://www.oikeamedia.com/o1-52300

        https://www.youtube.com/watch?v=7gIxQ_UE1fA
        Sixten Korkman on jo jonkin aikaa sanonut että Suomen euroon liittymninen “oli ehkä askel liikaa”. Hesarin Taloudenpuolustuskurssilla 26.8 Korkman sanoi sen suoraan, Suomen liityminen talous- ja rahaliittoon oli virhe.
        https://www.youtube.com/watch?v=JDCYZbq781o
        https://www.youtube.com/watch?v=-o8ZFusCXQc
        VÄYRYNEN ja EU-liittovaltio-keskustelu
        https://www.youtube.com/watch?v=pmbRe75huvY
        ps
        https://www.youtube.com/watch?v=Eo4LNMW0NYk

        https://www.youtube.com/watch?v=4o_ZkUjT3Us

        https://www.youtube.com/watch?v=O_8gXIYbY1E


      • Nato-vaali_2018

        Sitä se Sipilän-Niinistön U-käännös ja Soinin persujen hajottaminen tiesi:

        Presidentinvaalista on tehty Nato-vaali halusi äänestäjä kylmä rinki persuuksissa sitä tai ei.

        Helsingin Sanomat 20.1.2018

        SAULI NIINISTÖ

        Äänestäminen puoluekannatuksen mukaan

        KOK 94 %
        SDP 75 %
        KESK 62 %
        VIHR 42 %
        PS 37 %
        VAS 26 %


    • Turha.provo

      Provo. Kukaan pesunkestävä ja vastuullinen demari ei ikinä äänestä Paavo Väyrystä.

      • hyvästi.demarit

        Eikä kukaan demari äänestä koskaan Paavo Väyrystä? Niinkö tyhmiä ja ahdasmielisiä ovat demaripuoluen jäsenet? Todellako?
        En toki olekaan puolueen jäsen, olen vain ennen äänestänyt heitä. Ehkäpä olenkin äänestänyt väärää puoluetta kun olen erehtynyt äänestämaan demarien ehdokkaita. ja siksi luullut itseäni demariksi. höh.
        No tuota demarien ehdottamaa Haataista en todellakaan voi äänestää, minusta hän on täysin sopimaton presidentiksi.
        Äänestän Paavoa, jolla pitkä kokemus . Hän sanoo vaalikoneessa että vastustaa suuria tuloeroja. Äänestävätkö demaripuolueen varsinaiset jäsenet siis Niinistöä, jonka mielestä suuret tuloerot ovat hyvä asia? Jonka mielestä on hyvä että Suomi liittyy Natoon?
        Olen ilmeisesti ihan väärin ymmärtänyt, kun olen luullut että demarit ovat jotenkin köyhän asialla.


      • naisetkin

        KYllä ainakin täällä helsingin kalliossa mulla parikin ystävää jotka ennen äänesti demareita mutta nyt tekee mieli olla Paavon puolella.


      • bemari-demarit
        hyvästi.demarit kirjoitti:

        Eikä kukaan demari äänestä koskaan Paavo Väyrystä? Niinkö tyhmiä ja ahdasmielisiä ovat demaripuoluen jäsenet? Todellako?
        En toki olekaan puolueen jäsen, olen vain ennen äänestänyt heitä. Ehkäpä olenkin äänestänyt väärää puoluetta kun olen erehtynyt äänestämaan demarien ehdokkaita. ja siksi luullut itseäni demariksi. höh.
        No tuota demarien ehdottamaa Haataista en todellakaan voi äänestää, minusta hän on täysin sopimaton presidentiksi.
        Äänestän Paavoa, jolla pitkä kokemus . Hän sanoo vaalikoneessa että vastustaa suuria tuloeroja. Äänestävätkö demaripuolueen varsinaiset jäsenet siis Niinistöä, jonka mielestä suuret tuloerot ovat hyvä asia? Jonka mielestä on hyvä että Suomi liittyy Natoon?
        Olen ilmeisesti ihan väärin ymmärtänyt, kun olen luullut että demarit ovat jotenkin köyhän asialla.

        No eihän demarit olekaan köyhän asialla, vaan suuren rahan asialla.
        Onko demarien johtama SAK myös samaa mieltä Niinistön kanssa että suuret tuloerot on Suomessa hyvä asia, onko SAK antanut rahaa Niinistön vaalikassaan?


    • ei-Haataista-ainakaan

      olen luulut olevani demari mutta en voi äänestää ainakaan Haataista.
      katson televisiota, ja Haataisella ei oo yhtään omaa ajatusta. Käyttää puheenvuoronsa kysymällä Niinistön mielipidettä jostain asiasta, eli antaa puheaikansa Niinistölle.
      huh miten mitätön ehdokas
      paavoa taidan

      • YleSelkolua

        siitä, vaan, mutta yksi asia ihmetyttää, miksi Väyrynen ei ole puuttunut Niinistön todellisiin epäonnistumisiin. Ruotsi on saanut täydet turvatakuut Usa:lta, mutta Suomelta ne puuttuu, Portugalin verosopimusta ei saatu? Irakin kanssa ei ole saatu pakolaisten palautus sopimusta.

        Yle ei sanoo, että Niinistö on onnistunut 100 %, mutta samaan aikaan Ylen toimittajat väittää, että Laura valehtelee, kun ei ole kertonut kaikkea mitä on kuulemma Obaman aikana tapahtunt, kun mainitsi Trumpin luoneen n. 2 miljoonaa työpaikkaa? Huh huh! Kieroa ylen peliä, onko Nyt Usa:n preidentin vaalit. Ei Laura Huhtasaari kertonut ollut kertomassa Obamasta mitään muutakaan, eikä tekemässä mitään täydellistä historian tutkintaa Usa:n historiasta ja eivät Obama ja Trump ollut edes vastakkain vaaleissa!
        Mutta jos Yle puhuisi Suomen työttömien suuresta määrästä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Onko ihme, kun on 90-luvun laman selvittäjä vastassa:

        https://www.youtube.com/watch?v=9uzW9360Bgw&t=8s

        Laura Huhtasaari on ainoa, joka puolustaa oikeasti Suomen liittovaltiota, missä Väyrynen on ollut viime vuodet... ei uskottava


    • Patevaankehiin

      Pieni ja keskituloisille joita kansasta on valtaosa paras vaihtoehto ehdottomasti Paavo Väyrynen.Sitten Huhtasaari.Muut ehdokkaat voi laittaa mappiin öö
      Minä olen punamultamiehiä ja vaimoni on demari mutta sain hänet väykän taa.
      Sanoin että ei kannata haataiseen satsata

      • sairas.paavo

        Paavo oli hilkulla saada sydäri joku aika sitten tentissä. Näkyi ulospäin miten alkoi punottamaan ja olen varma että tunsi miten tuli flimmeri eli eteisvärinä josta Paavo on itse kertonut kärsivänsä. Pitäisi elää hyvin maltillista elämää , ei saa kiihtyä eikä rasittaa. Yhdellä tutulla joka on myös eläkeläinen mutta joutuu käymään "kokouksissa " niin sanoo että saa aina kokouksessa kohtauksen. Paavo uhmaa terveyttään kun ei älyä hellittää. Vielä kaksi sydäninfarktiakin ollut , kolmas voi iskeä milloin tahansa.


    • hyvin.sujuu.hommat

      Paavo on ajatuksiltaan yhä se sama tulisieluinen nuorukainen kuin ennenkin.
      Uskaltaa sanoa niinkuin asiat on. Ei polta jatkuvasti tupakkaa niinkuin Sauli. Tupakka se on suurin vaara terveydelle.
      Sitä arvostan.

      • rööki_huuleen

        Sitäkö arvostat, että tupakka on vaarillinen terveydelle. Taitaa olla ihan oma palstansa tupakkijorinoille.


      • Röökitön

        Sale ei polta. Lopetti n 10 vuotta sitten vissiin jo v 2005. Jenni ei huolis tupakalle haisevaa miestä. Sauli on tunnustanut että on joutunut käyttämään nikotiinivalmisteita . Niitä ovat mm purkat, laastarit. Ei pala rööki eikä tervaudu keuhkot. Käytännössä keuhkot ovat puhdistuneet tervasta kymmenen vuoden aikana.


      • kusetuskos
        Röökitön kirjoitti:

        Sale ei polta. Lopetti n 10 vuotta sitten vissiin jo v 2005. Jenni ei huolis tupakalle haisevaa miestä. Sauli on tunnustanut että on joutunut käyttämään nikotiinivalmisteita . Niitä ovat mm purkat, laastarit. Ei pala rööki eikä tervaudu keuhkot. Käytännössä keuhkot ovat puhdistuneet tervasta kymmenen vuoden aikana.

        Ja käytännössä se on lyhentänyt elinikää 10 vuodella, eli Sale ei tule 6 vuotta jos valitaan pressana olemaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      107
      7381
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      65
      6946
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      58
      3482
    4. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1262
    5. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1243
    6. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      14
      1113
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      218
      1066
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      933
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      881
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      853
    Aihe