Xsara Picasso kokemuksia, onko millainen?

tulevacitikkakuski

Kaipailisin käytännön kokemuksia tuommoisesta Xsara Picassosta. Kilometrien lisääntyessä auton vaihtaminen dieseliin on alkanut tulla ajankohtaiseksi, ja kiikarissa olisi tuommoinen vuoden 2004 alle 300tkm ajettu 1,6 HDI koneella varustettu yksilö joka kulutuksen puolesta on tullut varsin varteenotettavaksi vaihtoehdoksi. Itselläni ei ole aikaisempaa kokemusta Citröenistä, eli onko tuommoinen mitenkä luotettava ja onko noissa mitään ns. herkästi vikaantuvia kohteita/mitä tulisi pitää silmällä, entä onko tuo 1,6 HDI käytökseltään minkälainen? Maantiekulutus ja myöskin kaupunkikulutus ei ole ilmoituksen mukaan paha ollenkaan eli dieseliä taitaa palaa suhteellisen vähän?

4

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierre_

Erittäin käytännöllinen auto tilaratkaisuiltaan. Vikoja noissa ei paljoa ole, taka-akseli kannattaa tarkistaa, että ei tule yllätyksiä.
      Kokonaisuutena erittäin järkevä auto.

• Gaor

Minulla on Xsara Picasso vm. -07 ja 1,6 bensakone.

On ollut minulla vuodesta 2010 ja on pelittänyt. Mittarissa nyt 140 t. ja ostaessa mittarissa oli 25 t. Olen joutunut vaihtamaan tänä aikana etujarrulevyt ja palat sekä lämmityslaitteen moottorin, muuten polttimoita.

Kliffa ajaa, hyvä näkyväisyys ulos, joskin etutolppa ottaa hieman aluksi kokemusta. Takapenkit saa yksittäin kokonaan pois, joten kuljetuskapasiteettia voit itse muuntaa tarpeesi mukaan.

En aio vaihtaa; miksi vaihtaisin tähän asti todella hyvin pelittäneen auton?

Ainahan arvostelijoita löytyy, mutta kun tsekkaat vikatilastoja, niin ei ole automerkkiä, joissa vikoja ei olisi.

• Ihansoivapeli

Jotain laitettavaa oli mutta ei ikinä kallista. Ja halpahan tuo on ja ihan kelvollinen ajaa ikäisekseen.

• fransuaa

Itsellä on järjestyksessä kymmenentenä sitikkana Xsara Picasso 1,8 bensakoneella,
      olen ajanut nyt n 240 000 ja varsin tyytyväinen, muuttoautonakin hyvä peli,
      kolmen istuttava divaanisohvakin on kulkenut sisällä ja kaikki ovet kiinni.
      Saa kokeilla saman kokoluokan autoihin, moneenko mahtuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40