Kaipailisin käytännön kokemuksia tuommoisesta Xsara Picassosta. Kilometrien lisääntyessä auton vaihtaminen dieseliin on alkanut tulla ajankohtaiseksi, ja kiikarissa olisi tuommoinen vuoden 2004 alle 300tkm ajettu 1,6 HDI koneella varustettu yksilö joka kulutuksen puolesta on tullut varsin varteenotettavaksi vaihtoehdoksi. Itselläni ei ole aikaisempaa kokemusta Citröenistä, eli onko tuommoinen mitenkä luotettava ja onko noissa mitään ns. herkästi vikaantuvia kohteita/mitä tulisi pitää silmällä, entä onko tuo 1,6 HDI käytökseltään minkälainen? Maantiekulutus ja myöskin kaupunkikulutus ei ole ilmoituksen mukaan paha ollenkaan eli dieseliä taitaa palaa suhteellisen vähän?
Xsara Picasso kokemuksia, onko millainen?
4
170
Vastaukset
- Pierre_
Erittäin käytännöllinen auto tilaratkaisuiltaan. Vikoja noissa ei paljoa ole, taka-akseli kannattaa tarkistaa, että ei tule yllätyksiä.
Kokonaisuutena erittäin järkevä auto. - Gaor
Minulla on Xsara Picasso vm. -07 ja 1,6 bensakone.
On ollut minulla vuodesta 2010 ja on pelittänyt. Mittarissa nyt 140 t. ja ostaessa mittarissa oli 25 t. Olen joutunut vaihtamaan tänä aikana etujarrulevyt ja palat sekä lämmityslaitteen moottorin, muuten polttimoita.
Kliffa ajaa, hyvä näkyväisyys ulos, joskin etutolppa ottaa hieman aluksi kokemusta. Takapenkit saa yksittäin kokonaan pois, joten kuljetuskapasiteettia voit itse muuntaa tarpeesi mukaan.
En aio vaihtaa; miksi vaihtaisin tähän asti todella hyvin pelittäneen auton?
Ainahan arvostelijoita löytyy, mutta kun tsekkaat vikatilastoja, niin ei ole automerkkiä, joissa vikoja ei olisi. - Ihansoivapeli
Jotain laitettavaa oli mutta ei ikinä kallista. Ja halpahan tuo on ja ihan kelvollinen ajaa ikäisekseen.
- fransuaa
Itsellä on järjestyksessä kymmenentenä sitikkana Xsara Picasso 1,8 bensakoneella,
olen ajanut nyt n 240 000 ja varsin tyytyväinen, muuttoautonakin hyvä peli,
kolmen istuttava divaanisohvakin on kulkenut sisällä ja kaikki ovet kiinni.
Saa kokeilla saman kokoluokan autoihin, moneenko mahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206959Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297865- 72855
- 40851