kenen fb sivu, avaamaton, on tuossa toisena välilehtenä kaiket päivät. Lähin ite poijes äffpeestä ku hän ei huolinu mua kaverixeen ja monen mutkan kautta ollaan tilanteessa jossa mä katson häntä aina ku haluan (JA HALUAN IHAN HIRVEESTI) .
Lähimmäs arvannu saa mäyräkoiran. Yst.vast tlk nro 47.
https://youtu.be/f8M-EM4lHhI
Ette ikinä arvaa
8
301
Vastaukset
- cxxxxxxx
Etsi jeppe etsi.
- Jollainonhauskaa
😂 jaaha
- allworkandnoplay
Aika painajaismainen hyypiö, liittyy jonkun takia ja poistuu saman takia, muu sosiaalinen elämä siis nolla. Varmaan suoraan kauhufilmeistä.
- vieläkoittaa-aika
vain liittyi hän vuoksi naisen ═ ═ ═
koska T O D E L L I N E N sosiaalinen elämä on puhetta, katseita, arvoituksia ja lähellä toisiaan (mm. halaukset) vietettyä aikaa. - allworkandnoplay
vieläkoittaa-aika kirjoitti:
vain liittyi hän vuoksi naisen ═ ═ ═
koska T O D E L L I N E N sosiaalinen elämä on puhetta, katseita, arvoituksia ja lähellä toisiaan (mm. halaukset) vietettyä aikaa.Todellinen sosiaalinen elämä ei ole vain yhden ihmisen kautta elämistä. Siis kaikille, sulle voi ja saa olla. Toivottavasti kumppanisi voi hyvin eikä tukehdu.
- vieläkoittaa-aika
mistä kumppanista höpötät? ♀ ? ?
riesa kännyn jatkuvasta räpelöinnistä onnettomuusvaaroineen on tutkittu juttu, fakta.
ihmisen oma äly ja kehitys ne vasta tukehtuvatkin, laumalla kun tapaa se "johtajakin" olla.
sulkeutunutta sisäpiiriä toivotan sulle, sitä oli tarjolla mullekin mut sanoin että en ehdi omilta ideoiltani jauhamaan jonninjoutavia entisten koulukavereitten kaa.
- arvaan_että
Minun?
- ps-naisestaonpuute-kyse
osui ja upposi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475415Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612206Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181800Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1441758- 171535
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301447Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5133881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se212949