Suomi nousuun

Mixnäin

Kukaan järkevä ei tuo yritystään lieksaan kun äärivasurit on vastaanottamassa, näköjään sananvapaus on lieksassa kieletty ja kaikki muukin fiksu toiminta, piikkilankaa vain ympärille....

12

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko tuo päivän mietelause?

      • PipotVaihtoon

        Voi se hyvinkin olla mietelause. Jos maailmankuva on peräaukon kokoinen niin siinä voi tulla juuri tuollaisia "mietelauseita".
        Hällä on vallan kummallinen käsitys sananvapaudesta ja muusta fiksusta toiminnasta. Olisiko perinnöllistä, syntymässä vioittunut, etanolien tai liian kuumassa pestyn villapipon aiheuttamaa?
        Päästään vikaantunut näkee ns. selvänäkin salaliittoja ja äärivasureita joka puolella. Tällainen kun vetäisee viikon rännin niin vaimoparka pääsee hengestään, edellyttäen että hällä on vaimo. Jos ei ole niin sitten joku muu, esim. juopottelukumppani on vaarassa.


      • nottaJoo
        PipotVaihtoon kirjoitti:

        Voi se hyvinkin olla mietelause. Jos maailmankuva on peräaukon kokoinen niin siinä voi tulla juuri tuollaisia "mietelauseita".
        Hällä on vallan kummallinen käsitys sananvapaudesta ja muusta fiksusta toiminnasta. Olisiko perinnöllistä, syntymässä vioittunut, etanolien tai liian kuumassa pestyn villapipon aiheuttamaa?
        Päästään vikaantunut näkee ns. selvänäkin salaliittoja ja äärivasureita joka puolella. Tällainen kun vetäisee viikon rännin niin vaimoparka pääsee hengestään, edellyttäen että hällä on vaimo. Jos ei ole niin sitten joku muu, esim. juopottelukumppani on vaarassa.

        On avaaja siinä oikeassa että valvonta on nykyään kovin tiukkapipoista, ja hyviä avauksia poistetaan. Osasyy poistoihin on että juurikin eräs äärivasemmistolainen, tekee niistä aina ilmoituksia ylläpidolle.


    • sitä-hoitamaan

      Liekahan on ruokimo, lisää verovaroja tarvitaan siihen

      • suomea.pitää.käyttää

        Mitä lienevät lieka ja ruokimo? Palstalla pitää kirjoittaa joko suomeksi tai ruotsiksi. Mainitut sanat eivät tarkoita mitään kummallakaan kielellä. Poistoon.


      • jopas.sattu
        suomea.pitää.käyttää kirjoitti:

        Mitä lienevät lieka ja ruokimo? Palstalla pitää kirjoittaa joko suomeksi tai ruotsiksi. Mainitut sanat eivät tarkoita mitään kummallakaan kielellä. Poistoon.

        Sano se tälle pääpumppu-nimmarille, jonka viestit ovat sekavaa siansaksaa ja vielä tahallaan tehtyä.


      • aikas-typeerää-ononon

        Jos ei totuuksia kirjoita väärin -ne poistuvat tai poistatetaan,
        -joo ei pysty kuin totuuksia ilmaisemaan suuntaa antavasti ja väärin kirotelemalla.

        ruuhenlykkääjä lieksa vetkutelijoille aisasa kantajille


    • näkyykö.natseja

      Kyllä ns. suvaitsevaisetkin osaa " polkaista" on siinä saanut kyytiä työttömät, mopopojat, bmw autoilla ajavat, jopa presidenttiehdokaskin on haukuttu.

    • jfhgkghsfgh

      Elä välitä, Sipilä ja Orpo rakastaa köyhiä kun keksivät tämän uuden kyykytysmallin!
      Hyvä etteä edes jotkut rakastaa!

    • työhalujenpuutettako

      Miten voi olla työvoimapulaa, kun maahan on tullut tuhansittain työvoimapulan paikkaajia? Eikö ne rupea, vai eikö ne osaa tehdä mitään? Piti olla insinööreja, ja piti olla korkeastikouluettua porukkaa, ja kaikkea muutakin? Mikä mättää?
      http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801222200686436_pi.shtml

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe