Suomi nousuun

Mixnäin

Kukaan järkevä ei tuo yritystään lieksaan kun äärivasurit on vastaanottamassa, näköjään sananvapaus on lieksassa kieletty ja kaikki muukin fiksu toiminta, piikkilankaa vain ympärille....

12

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko tuo päivän mietelause?

      • PipotVaihtoon

        Voi se hyvinkin olla mietelause. Jos maailmankuva on peräaukon kokoinen niin siinä voi tulla juuri tuollaisia "mietelauseita".
        Hällä on vallan kummallinen käsitys sananvapaudesta ja muusta fiksusta toiminnasta. Olisiko perinnöllistä, syntymässä vioittunut, etanolien tai liian kuumassa pestyn villapipon aiheuttamaa?
        Päästään vikaantunut näkee ns. selvänäkin salaliittoja ja äärivasureita joka puolella. Tällainen kun vetäisee viikon rännin niin vaimoparka pääsee hengestään, edellyttäen että hällä on vaimo. Jos ei ole niin sitten joku muu, esim. juopottelukumppani on vaarassa.


      • nottaJoo
        PipotVaihtoon kirjoitti:

        Voi se hyvinkin olla mietelause. Jos maailmankuva on peräaukon kokoinen niin siinä voi tulla juuri tuollaisia "mietelauseita".
        Hällä on vallan kummallinen käsitys sananvapaudesta ja muusta fiksusta toiminnasta. Olisiko perinnöllistä, syntymässä vioittunut, etanolien tai liian kuumassa pestyn villapipon aiheuttamaa?
        Päästään vikaantunut näkee ns. selvänäkin salaliittoja ja äärivasureita joka puolella. Tällainen kun vetäisee viikon rännin niin vaimoparka pääsee hengestään, edellyttäen että hällä on vaimo. Jos ei ole niin sitten joku muu, esim. juopottelukumppani on vaarassa.

        On avaaja siinä oikeassa että valvonta on nykyään kovin tiukkapipoista, ja hyviä avauksia poistetaan. Osasyy poistoihin on että juurikin eräs äärivasemmistolainen, tekee niistä aina ilmoituksia ylläpidolle.


    • sitä-hoitamaan

      Liekahan on ruokimo, lisää verovaroja tarvitaan siihen

      • suomea.pitää.käyttää

        Mitä lienevät lieka ja ruokimo? Palstalla pitää kirjoittaa joko suomeksi tai ruotsiksi. Mainitut sanat eivät tarkoita mitään kummallakaan kielellä. Poistoon.


      • jopas.sattu
        suomea.pitää.käyttää kirjoitti:

        Mitä lienevät lieka ja ruokimo? Palstalla pitää kirjoittaa joko suomeksi tai ruotsiksi. Mainitut sanat eivät tarkoita mitään kummallakaan kielellä. Poistoon.

        Sano se tälle pääpumppu-nimmarille, jonka viestit ovat sekavaa siansaksaa ja vielä tahallaan tehtyä.


      • aikas-typeerää-ononon

        Jos ei totuuksia kirjoita väärin -ne poistuvat tai poistatetaan,
        -joo ei pysty kuin totuuksia ilmaisemaan suuntaa antavasti ja väärin kirotelemalla.

        ruuhenlykkääjä lieksa vetkutelijoille aisasa kantajille


    • näkyykö.natseja

      Kyllä ns. suvaitsevaisetkin osaa " polkaista" on siinä saanut kyytiä työttömät, mopopojat, bmw autoilla ajavat, jopa presidenttiehdokaskin on haukuttu.

    • jfhgkghsfgh

      Elä välitä, Sipilä ja Orpo rakastaa köyhiä kun keksivät tämän uuden kyykytysmallin!
      Hyvä etteä edes jotkut rakastaa!

    • työhalujenpuutettako

      Miten voi olla työvoimapulaa, kun maahan on tullut tuhansittain työvoimapulan paikkaajia? Eikö ne rupea, vai eikö ne osaa tehdä mitään? Piti olla insinööreja, ja piti olla korkeastikouluettua porukkaa, ja kaikkea muutakin? Mikä mättää?
      http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801222200686436_pi.shtml

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe