Tyhmät vaalit

takuulla-en

Presidenttiehdokkaatkaan ei ymmärrä miksi ilmasto on muuttunut. He kaikki esiintyvät yli-ihmisinä joilla ei ole velvollisuutta elää älykkäästi . He jatkavat ilmaston tuhoamista autoilla,lentokoneilla ,asuvat kaupungeissa ,eivätkä tee ruumiillista työtä.He laiskottelevat kiinalaisten orjien tekemien leluja käyttämällä. Käyttävät sähköä piittaamatta mitään sen tuotannon seurauksista. Kaikki ehdokkaat kuluttavat öljyä enemmän kuin talonpoika joka tuottaa ruuan sadalle ihmiselle.
Piittaamattomuus johtaa siihen että köyhät joutuvat maksamaan heidän toilanlunsa vaikkeivät itse liiku kuin tuhannesosan . Suomessahan rikkaat kuluttavat öljyä ja teitä satakertaisesti kuin köyhät. Tämä ilmenee automaksuissa joiden maksu on vanhasta pari tuhatta km ajetusta matkasta enemmän kuin tollojen jotka ajavat veroketkuiluautoilla jopa satatuhatta km vuodessa.Eikö äly riitä käsittämään että kilometrit vievät bensaa eikä pihalla seisominen? Näyttää siltä että ehdokkaat ja eduskunta ei paljoa käsitä ja siksi ilmasto lämpenee ja pilaantuu päästöistä.
Yksi lentomatka kuluttaa öljyä saman kuin omakotitalon lämmittäminen. Jos joku lämmittää talonsa metsän puilla ja pilkkoo ne itse,niin miten poliitikkoporukka on häntä kannustanut? Tällaisen ihmisen ei tarvitse matkailla ympäri maapalloa eikä autoilla turistikeskuksiin joka viikonloppu. Hänellä on järkevää ja tuottavaa tekemistä. Hän myös käsittää poliitikkojen tekosien onttouden ja käsittää helposti heidän olevan vain surkeita valehtelijoita. Rikkaat ja heidän poliitikkonsa ovat pilanneet ilmaston perusteellisesti eikä se siihen pääty ,vaan he ovat samalla myös tuhonneet koko maailman talouden ahneudessaan ja tyhmyydessään. Tämä jättivelka tulee pian kaikkien maksettavaksi,eikä kukaan ole pystynyt maksukeinoa ratkaisemaan. Pakkoko tässä on vielä äänestää mokomia?

4

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopunaikaa

      Siinnä totuus.Lisättäköön viellä kautta maapallon Uudenvuoden rakettien ampumiset huvittelu
      tarkoituksena,terroristien autojen polttelut,ja hullujen järjettömät sotimiset ,vapaa liikkuminen
      ym.ym.Kerranhan se pää tulee vetävän käteen tässä älyttömässä ihmismassassa,ja siintä
      joutuu kärsimään koko luomakunta.

    • kurjahdus
    • sd443214234d

      väärin - paavo väyrynen elää luonnonläheisesti. minä äänestin paavoa, paavo on mukava ja lupsakka mies. paavo tykkää elää kansaparissa ja on ahkerasti tavannut tavallisia suomalaisia ihmisiä torilla, toisin kuin muut ehdokkaat jotka huutelevat sloganeitaan norsunluutorneista, paavo ei turhaa itseään mainosta, hyvä kun muistin edes että hän oli ehdokkaana kun muut olivat vieneet hänen huomionsa.

      kun äänestät paavoa niin maailma pelastuu

      • hianoo

        Niin.Paavo on meppi jonka palkka tekemättömästä työstä on miljoona verottomasti. Paavo puhuu nätisti mutta toimii toisin.Muut vain toimivat toisin. Juuri tällaisia turisteja arvostelen. You see.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe