Heippa!
Etsiskelen tässä vaimolle ja itselleni yhteisiin hetkiin, hyvää ja huokeanhintaista kumimunaa.
Mitä suosittelisitte?
Tekopenis suosituksia...
7
2785
Vastaukset
- ääliöö
Täältä löytyis monekokoisia ja värisiä,,vähän käytettyjä
Kannattaa ostaa pieniä ja vähän isompia kun sinun oma kyrpä.minusta on ainakin kiihottavaa välillä runkata naista dildoilla samalla kun nuolen pillua.sitten on myös kiihottavaa katsoa vierestä kun nainen työntää dildoa pilluun ja perseeseen.jokainen nainen kenelle olen niin tehnyt niin on sanonut että orgasmit on ihan omaa luokkaansa.
- valitse-laatua
Vaikea toisten puolesta valita, mutta alan kaupoissahan on suuri tarjonta erilaisia ja eri kokoisia dildoja, joko aidon tyylisinä tai neutraalimpina, kovaa muovia olevia ja sitten joustavempia, joko imukupilla tai ilman, motorisoituja tai ei, stäppinä käytettäviä tai ei, jne., eli skaala on todella laaja.
Kannattaa varmistua, ettei osta niitä ns. myrkkyleluja, eli niitä halvimpia hakiessa saattaa mennä vipuun. Mieluummin alkuun vain yksi, mutta laadukas, kuin kerätä nurkkiin pölytymään joitakin huonolaatuisia leluja.- apuaa
Jutun idea varmaan on juuri se, että mikä on se laadukas. Sitä ei voi yleensä tietää ilman kokeilua. Suomeen tuotavien tuotteiden myrkyllisyys testataan jo tullissa, joten mitään erityisen vaarallista ei voi olla. Ftalaattipitoiset sauvat ovat kumimaisia jelly- tai geelisauvoja.
- Muovisia
Ostettiin aikanaan pari "Hongkong-tuotetta" ja vähän petyttiin. Kannattaa sijoittaa enemmän, niin saa laadukkaampia ja joustavampia.
- importanty
jos naisesi ei ole enää kukkeimillaan niin suosittelisin tollasta pimppi pumppua. toimii ali paineella, kupu vaan tiukasti reiän päälle ettei falskaa ja pumpaamaan. tämä kiihottaa yleensä myös naista . tuloksena kauniisti turvoneet vitun huulet. esileikkiä ei juurikaan tarvita kun vittu on yleensä ns. valmis ajettavasi.suositellaan erityisesti iso pimppisille sekä pieni kullisille nautinto on joka tapauksessa molemille taattu.
- Robin
Molemmille kivaako? jos pitää saada samaan aikaan niin sitte vaikka joku tällänen https://www.kuumasuomi.fi/store/546
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462