Vähän joka palstalla ihmetellään Vanhasen heikkoa kannatusta,minusta siinä ei ole mitään outoa.Tämä todistaa vain sen että kansa on itse ajattelevaa eikä aina politiikkojen vietävissä.
Minä ainakin muistan Vanhasen lähinnä pääministerinä .Siinä hän oli kyllä aika heikko esitys.Silloin oli naiset pääasia ja kokoomus vei.Nyt ei ole sitä tilannetta nyt vie Sipilä kokoomusta.
EI MITÄÄN IHMETTELEMISTÄ
KEMPELEENAKATEEMINEN
1
72
Vastaukset
- Persjalka
Väyrynen peittoaa Vanhasen mennen tullen. Väyrysestä ei tule presidenttiä ja vain sipiläuskovaiset äänestää Vanhasta, kun messias on niin käskenyt. Sehän antoi julkisuudessa käskyn alamaisilleen. " Diktaattori il JS Pipilä antoi käskyn kaikelle kansalle, että teidän pitää äänestämän Matti Vanhasta tai jos teette väärin, minä eroan puolueen johdosta!" Se ei itseriitoisuudessaan käsitä, että juurikin hänestä tahdomme päästä eroon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954