Miten valitaan johto?

U.Telias

Kommunisteiltä ei tule vastausta. Miten täältä?
On olemassa niinsanottu tieteellinen sosialismi. Voiko joku kertoa miten semmoisessa järjestelmässä valitaan opin mukaisesti johto?

3

1500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se_vähän_riippuu

Miten valitaan johto?

Johto valitaan kulutuspisteen tehon vaatiman virran mukaan, sekä käyttöpaikan mukaan. Sillä on merlitystä, onko johto ilmassa, maassa, vai vedessä.

• Matteus.Marssimaton

"Miten valitaan johto?"

Miten olisi huutoäänetys "punakaarti tyyliin" ? Jos vaivaudut lukemaan tuota V-liiton toimitsijain täyttämää palstaa tai sitten noita "vitteleitä ja vätteleitä" vai mitä nuo "tiitit ja tuutit" ovat?
      Siellähän kaadetaan hallituksia kuin saraheinää ja jokaisesta "teinistä" tehdään pääministereitä. Työelämää , Turkkia ja veropinnareita otetaan haltuun ja vallankumous on heti Lattekahvilan ja punaviinipaikan ulko-oven vieressä. Jos ei naama miellytä niin paiskataan paukkupommilla ja toivotellaan menemään siihen erääseen v-llä alkavaan paikkaa joka ei edes avioliiton oloiss jakamaton ole ? Mikä hauskinta se, ettei enää tarvitse katsella mikä kuva koristaa huusin ovea sisälle vaan ja silleen. Kyllähän se oikein onkin kun "mömmelöt" vapautuvat ei niilä silmillä mitään kuvia edes nää ja miehetkin synnyttelevät uusia ovien availijoita.
      Ja mitäpä niistä johtajista kun aate on saunapuhdas, eikös se kollektiivinen johtamismalli ole sen vasemmistolaisuuden perusta ?

Se , että on yksi kieli , yksi valtakunta ja yksi kansa sekä yksi johtaja on sellaisen vääräalkuisen sosialismin perus ismi, niin sen kansallissellaisen ??

• Se.Pulteri.Nekalasta

"Kommunisteiltä ei tule vastausta. Miten täältä?"

Vastaus löytyy kirjallisuudesta sen on antanut meille Lauri Viita Tampereen Pispalan poika.

Johtaja.

Sen joukon johtajaksi nimittäisin,
      ken pitkäkaulaisin on ja pienipäisin.
      Kas painopiste jää se silloin matalalle,
      ja kukon nuppi kauas loistaa tunkiolta maailmalle.

Jos tutkailee poliittisia johtajia tuo on siellä sääntö ei poikkeus !!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      138
      2261
    2. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2121
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1856
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      338
      1441
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      61
      1293
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1191
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      59
      1018
    8. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      93
      994
    9. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      44
      977
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      889
    Aihe