Kokemuksia Tampereella Setan ryhmistä?

toimintaan_tutustumaan

Elikä 26v transnainen mietiskelen jos lähtisin tutustumaan Setan ryhmiin mutta se lähtemisen kynnys tuntuu korkealta ja olisi kiva kuulla muiden kokemuksia eri ryhmistä! Ikähaarukkaa ja mitä kussakin ryhmässä käytännössä tehdään?

5

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnainen_kävijä

Se on ihan hyvä ryhmä. Puhutaan vähän kaikkea ja juodaan kahvia. Yleensä on joku teema, mutta ihan hyvin voi puhua kaikesta muustakin. Ikähaarukka 18 - 40. Ryhmän vetäjät mukavia mutta outoja :D

• toimintaan_tutustumaan

Okei, kiitos vastauksesta! Onko näitä ryhmiä nyt alkuvuonna vähennetty? Katselin Setan kalenteria ja näyttää vähän tyhjältä! Nuorten ryhmä näyttää vielä pyörivän mutta vaikka kuinka nuorekkaaksi itsensä tässä tuntee niin epäilen että he saattaisivat havaita mun olevan hieman yli ikärajan :D

• Hunsu

Hei.

Seuraavan kerran Pirkanmaan Setan Sukupuolen moninaisuus-ryhmä (tunnettu aikaisemmin myös nimillä Transkahvila ja Transryhmä) kokoontuu yhdistyksen toimistolla 6.2.2018. Ryhmä jatkuu kahden viikon välein koko kevätkauden.

• Aattelin_vaan

Onko OK jos ei Tamperelainen tulee ryhmään? Omalla paikkakunnalla Setan toimisto ei ole se kaikista mukavin paikka olla..

• Mukaan_vaan

Ei siinä ole varmaan mitään estettä. Helsinkiläisenä olen käynyt Turun, Tampereen ja Oulun ryhmissä, eikä ole heitetty ulos.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe