Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi olla yhdessä, millään tavoin , koskaan ikinä. Ei me voida kumpikaan elää kahta elämää näissä olosuhteissa. Enkä voi kertoa meistä kenellekään. Minulla on elämässäni ihmisiä joille voin kertoa mitä tahansa, kaikkein suurimmat ilon aiheeni ja myös suurimmat pelkoni ja ahdistukseni silloin kun sellaisia on. Mutta sinusta ja minusta en voi puhua mitään kenellekään, tai sitten korkeintaan yhden kymmenesosan totuudesta enkä ihan sitäkään. Silti luulen että moni arvaa mitä välillämme on, vaistoavat sen vaikka eivät suoraan ääneen sitä sanokaan.
En tiedä mitä sinulle kuuluu. Olisit vain viestin päässä, jos siihen vastaisit edes, mutta enpä tiedä. En halua tehdä itsestäni tyrkkyä enkä myöskään nolata itseäni, ja voihan olla että sinulla on jo uusi kakkonen kierroksessa. Minä olen hyvinkin korvattavissa. Kaikkea hyvää sinulle toivon silti, olet aina sydämessäni. Tuskinpa luet tätä viestiä näin perjantai-iltana, mutta joku muu kyllä lukee jos et sinä :)
En voi kertoa meistä kenellekään
37
627
Vastaukset 37
- Anonyymi00001
Et ole hän, koska se paljastui.
- Anonyymi00002
Hän paljasti.
- Anonyymi00003
Yksi nainen ei halunnut rakkauttani. Kertoi sen selvin sanoin.
- Anonyymi00004
Pitää ajatella, ettei ne tiedä mitä menettivät. Sivusta
- Anonyymi00005
Ottaa housut pois ja menee sänkyyn.
- Anonyymi00006UUSI
A miehelle?
- Anonyymi00012UUSI
ohi
- Anonyymi00007UUSI
Laita viesti, odotan sitä
- Anonyymi00008UUSI
Hyvä, että sinulla on ihmisiä niin et tarvii mua mihinkään. Minä jatkan elämääni yksin. 😢
Yksinäiseltä mieheltä - naiselle - Anonyymi00009UUSI
Lähetä viesti. Tai nimetön kirje, jossa pullon korkki.
- Anonyymi00010UUSI
En usko että tiedät puoliakaan siitä, mitä ajatuksia mun sisällä myllertää, eikä meillä ole koskaan aikaa käydä sitä läpi. Meillä molemmilla on omat syyt siihen, miksi tilanne on näin... Ei ple pelkästään musta kiinni. Jos haluat, niin istutaan alas, isketään pöytään faktat puolin ja toisin, ja katsotaan mihin se johtaa? Tai sitten annetaan olla... Tämä tilanne on tukala, moni muu asia tällä hetkellä kuitenkin vielä kaoottisempi...
- Anonyymi00013UUSI
Annetaan meidän tilanteen nyt olla kuten ennenkin, jos sulla on muutenkin kaaosta ja kaoottisuutta nyt elämässä. Toivottavasti ei mitään hirmu vakavaa kuitenkaan. Mulla on joku ihme tunne että olet viime viikkoina/päivinä lipunut kauaksi minusta, "yhteys" ei enää toimi. Se meneekin varmasti noin silloin kun on omassa elämässä liikaa kaikkea muuta. On minullakin tässä ollut viime aikoina välillä paljon muuta ja fokus on mennyt niihin asioihin. Ehkä me joskus kohdataan taas ja jospa ehdittäis muutama sanakin sitten vaihtaa ja vaikka sopia siinä sitten että voidaan ehkä jatkaa juttelua myöhemmin vaikka viestittelemällä toisillemme. Voi hyvin! -ap-
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Annetaan meidän tilanteen nyt olla kuten ennenkin, jos sulla on muutenkin kaaosta ja kaoottisuutta nyt elämässä. Toivottavasti ei mitään hirmu vakavaa kuitenkaan. Mulla on joku ihme tunne että olet viime viikkoina/päivinä lipunut kauaksi minusta, "yhteys" ei enää toimi. Se meneekin varmasti noin silloin kun on omassa elämässä liikaa kaikkea muuta. On minullakin tässä ollut viime aikoina välillä paljon muuta ja fokus on mennyt niihin asioihin. Ehkä me joskus kohdataan taas ja jospa ehdittäis muutama sanakin sitten vaihtaa ja vaikka sopia siinä sitten että voidaan ehkä jatkaa juttelua myöhemmin vaikka viestittelemällä toisillemme. Voi hyvin! -ap-
Ehkä joitain asioita voisi selvittää jo lähitulevaisuudessa? Kun kohtalo heittää noppaa, ei koskaan tiedä paljonko on aikaa selvittää ssiat, vai jääkö selvittämättä...
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ehkä joitain asioita voisi selvittää jo lähitulevaisuudessa? Kun kohtalo heittää noppaa, ei koskaan tiedä paljonko on aikaa selvittää ssiat, vai jääkö selvittämättä...
Oletko sairastunut vakavasti? :( Sen käsityksen näistä sun viesteistä nyt saa. Tai joku sun läheinen, puoliso ehkä? :(
Voit laittaa viestiä jos rohkenet, sitten kun siltä tuntuu, minä en rohkene ottaa ensimmäistä askelta vieläkään mihinkään suuntaan... - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko sairastunut vakavasti? :( Sen käsityksen näistä sun viesteistä nyt saa. Tai joku sun läheinen, puoliso ehkä? :(
Voit laittaa viestiä jos rohkenet, sitten kun siltä tuntuu, minä en rohkene ottaa ensimmäistä askelta vieläkään mihinkään suuntaan...Ihan simppeli mitä kuuluu viesti riittäisi kertomaan tarpeeksi tähän hetkeen...
- Anonyymi00011UUSI
Tuossa ap:n ketjunavausviestissä on paljon kuin omia mietteitäni, mutta minulta se ei kuitenkaan ollut...
t. R-k - Anonyymi00015UUSI
Niin teilläkö on vipsilänkauppaa, myyntidemonstrointeja, näin tällä kun vispaa niin tulee hyvää, joojoo. Semmoista.
- Anonyymi00022UUSI
Pyyhi kyyneleet... Pysyt osattomana vispiläbisneksistä 🤡
- Anonyymi00016UUSI
F*nland
- Anonyymi00018UUSI
- Anonyymi00019UUSI
- Anonyymi00020UUSI
Aina olen sulle vastannut. Jotenpakinhan en ole se jolle kirjoitat
- Anonyymi00023UUSI
Joo ei tää ole sulle.
Sivusta
- Anonyymi00024UUSI
Sen takia täällä kai moni kirjoittelee, ettei ole mitään muutakaan paikkaa missä avautua, tai mistä hakea vertaistukea tai virkistystä haaveilulle.
- Anonyymi00025UUSI
Tai sitten ihan vaan purkaakseen pahan olonsa täysin sivullisille henkilöille...
Moi
Keskustellaan jos sulla on aikaa.
Puhe ei ole koskaan pahasta.- Anonyymi00026UUSI
Mulla ei enään jökötä lainkaan.
- Anonyymi00027UUSI
Vaikuttaa taas pettäjän viestiltä.
- Anonyymi00031UUSI
ohi. Juuripa siksi asioista on vaikea puhua kenellekään kun suurin osa tulkitsee asioita täysin mustavalkoisesti.
- Anonyymi00028UUSI
Olet siis parisuhteessa toisaalla ja petät tätä kun et kerran voi kenellekkään kertoa
- Anonyymi00030UUSI
Ohi. Ei se ihan noin mene kuitenkaan!
- Anonyymi00029UUSI
Ja taas nousi muutama moraalinvartija evp. juoksuhaudoistaan kireät nutturat täristen lynkkaamaan itselleen tuntematonta "pettäjää" asioista ja olosuhteista mitään tietämättä. Tapakristityn tyhjäpäistä Jeesustelua, jossa omaa sädekehää kiillotetaan käytetyllä vessapaperilla. Keskittykää nyt omien traumojenne kohtaamiseen ja käsittelyyn. Ei ne muiden päälle kippaamalla katoa, tai edes kevene.
- Anonyymi00033UUSI
Yksi harmiton viesti sulta ei mitenkään nolaa sua, tai tee susta tyrkkyä... Korkeintaan osoittaisi sen, että sä välität. Sitä kautta moni epäselvä asiavyyhti aukeaa.
- Anonyymi00036UUSI
Tiedät kyllä että välitän, et voi olla sitä enää tietämättä meidän viime tapaamisten jälkeen, olet tehnyt minuun lähtemättömän vaikutuksen. Ja jos olet hän, niin tiedät kyllä että tietyt asiat on mulle tosi vaikeita ja mietin niitä liikaakin. Esim. juuri tekstailu. Jään odottelemaan että näemme irl vaikka siihen saattaa hetki mennäkin aikaa ja varmasti "kyliltä kuulen" jos sulle on jotain oikein surullista tapahtunut. En kyllä halua kuulla mitään sellaista. Sori mutta en pysty parempaan. Jos olisin varma että olet hän, niin ehkä uskaltaisin tekstata mutta harvoinpa täällä siihen oikeaan törmää.
- Anonyymi00034UUSI
Meille on kyllä biisi
NELJÄNRUUSUN Soudat -Huopaat!🤣🤔
Ja se bändi on lähtösin sieltäpäin mies missä sä oot ......
Ja Kuulemiin sekin soi .....
Naiselt jmiehelle. - Anonyymi00035UUSI
sekavaa artikulointia.
missähän päihteissä nämä vastailijat ovat.- Anonyymi00037UUSI
käykö kateeksi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421723Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39739
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518