sykkii vain sinulle rakas.💓
Nainen, tiesitkö että peräpääni
7
324
Vastaukset
- paljastuitkin
hintiksi. Yleensä mulla on hyvä homotutka, mutta näköjään se erehtyi tällä kertaa pahasti.
- harvointarjolla_
Mies joka antaa kaikkensa, jopa perseensä naiselle on tosimies.
- hyvinomaehtoinen
Jos mulle joku kirjoittaisi tällaista niin eipä tunne minua. Selvästi suomenkielellä sanottuna kaikki mikä liittyy sanaan seksi ei enää kuulu elämääni. Ei ole olemassa yhtään ihmistä jonka vuoksi tekisin poikkeuksen.
- kinkybusiness
Tykkäätkö kun nainen ottaa sut straponilla ja lypsee samalla?
- KyImis_
Se olisi ihanaa..<3
- arveluttavaakin
En tiennyt. En tiedä mitä sanoa tähän. Ookko ny ihan varma?? Olen kyllä ollut havaitsevani vipatusta sulla moneenkin suuntaan..
- awwws
Sinä se vaan rakas jaksat aina yllättää <3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251